“Uitstekende lokale gerechten”

Keukens: Portugees
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
24 mei 2018 beoordeeld

Twee keer geweest en twee keer uitstekend gedineerd. Vriendelijke bediening. Ietsje duurder dan andere restaurants in Sagres maar toch zeer de moeite.

30 juni 2016 beoordeeld

Een jongeman staat hier alleen in de zaal van een klein restaurant. Erg vriendelijk kan je hem niet noemen. Hij doet precies zijn job niet graag. Gerechten waren wel goed bereid maar als je de rekening vraagt, merk je dat dit restaurant naar Portugese normen te duur is!

31 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Totaal niet bijzonder! Het eerste restaurant in de Algarve waarbij wij geen huiselijke sfeer voelden. De bediening was niet hartelijk en totaal niet passievol. Eten was ook niet bijzonder en naar ons idee kregen we nog een andere vis voorgeschoteld ook (als toeristen zijn we niet allemaal achterlijk he). Geen fijn restaurant, spijt dat we hier onze laatste avond door hebben gebracht, er zijn vele leukere plekken in Sagres!

6 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideaal voor een diner met het gezin. Lekkere gegrilde zeebaars gegeten, wijnkaart zeer lekker en niet duur. Zeker voor herhaling vatbaar.

11 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben in A Casinha de sea-food cataplan genomen en het is één van de lekkerste cataplans die we op onze vakantie gegeten hebben. De gerechten zijn zoals het interieur en de bediening: simpel , correct - 'what you see is what je get' - maar uitzonderlijk goed. Veel meer moet het niet zijn.

Reizigers die A Casinha bekeken, bekeken ook

Sagres, Faro District

In A Casinha geweest? Deel je ervaringen!