“Leuk concept lekker en puur eten”
Beoordeling van Mum's

Mum's
Geclassificeerd als nr. 10 van 73 Restaurants in Sagres
Keukens: Hedendaags
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 oktober 2017 beoordeeld

Super lekkere pure gerechten van smaak!
Verzorgde borden!
Vriendelijke dienster en enthousiaste ober!

Datum van bezoek: oktober 2017

4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tussen alle doorsnee restaurants, hamburgertentjes en pizzeria's is dit restaurant uniek in zijn soort.
Leuke rommelige aankleding (stond zelfs een Nederlandstalig kookboek). Zeer vriendelijke bediening.
Ze expirementeerde deze week met "big mama's", reuze bruchettas en salades, beide heerlijk vers en gevuld. Ook de Vinho Verde was een aanrader.

Datum van bezoek: september 2017
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Apart anders dan de meeste restaurant in Portugal. Cocktails zijn top een beetje te duur voor wat op bord komt.

Datum van bezoek: augustus 2017
9 oktober 2016 beoordeeld

Dit kleine intieme restuarant is erg leuk aangekleed, wat voor een ontspannen sfeer zorgt. Hier gaan eten betekent ook echt een avondvullend programma. De drankjes waren erg goed bereidt: 10/10! Het eten was oké, maar niet heel erg goed, zeker niet voor de prijs die je er voor betaalt: 7/10.

Datum van bezoek: september 2016
16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst moesten we een tijdje wachten. Eens we een tafel kregen, kregen we ook de kaarten. Ik zonder prijzen, mijn vriend met. Het duurde wel even voordat ze onze bestelling kwamen opnemen. Ook de reactie van één van de serveuses zinde me niet echt: omdat we in hotel Memmo Baleeira verbleven, hadden we recht op een Aperol-Spritz. Toen we daar achter vroegen (nadat we al een fles wijn en water hadden besteld), reageerde zij alsof we niets anders dan iets gratis wilden drinken? Wij vonden dat wat vreemd... We hebben dan wat moeten wachten voordat ons eten geserveerd werd, maar er staat aangename muziek op en de verlichting is sfeervol dus je kan ondertussen een gezellig babbeltje doen. Het staat ook op hun menukaart: "Wij koken met liefde, en dat duurt wat langer.". En dat proefde je ook echt aan het eten. Mijn vriend koos een gegrilde dorade, ik falafel. Beide gerechten waren lekker, perfect bereid!

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Mum's bekeken, bekeken ook

In Mum's geweest? Deel je ervaringen!