“Lekker, maar je moet geduld hebben”
Beoordeling van Mum's

Mum's
Geclassificeerd als nr. 10 van 73 Restaurants in Sagres
Keukens: Hedendaags
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst moesten we een tijdje wachten. Eens we een tafel kregen, kregen we ook de kaarten. Ik zonder prijzen, mijn vriend met. Het duurde wel even voordat ze onze bestelling kwamen opnemen. Ook de reactie van één van de serveuses zinde me niet echt: omdat we in hotel Memmo Baleeira verbleven, hadden we recht op een Aperol-Spritz. Toen we daar achter vroegen (nadat we al een fles wijn en water hadden besteld), reageerde zij alsof we niets anders dan iets gratis wilden drinken? Wij vonden dat wat vreemd... We hebben dan wat moeten wachten voordat ons eten geserveerd werd, maar er staat aangename muziek op en de verlichting is sfeervol dus je kan ondertussen een gezellig babbeltje doen. Het staat ook op hun menukaart: "Wij koken met liefde, en dat duurt wat langer.". En dat proefde je ook echt aan het eten. Mijn vriend koos een gegrilde dorade, ik falafel. Beide gerechten waren lekker, perfect bereid!

Datum van bezoek: september 2016

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was er druk en de kaart leek aantrekkelijk. Helaas, een ferme tegenvaller. De octopus als hoofdgerecht was pover. Twee sliertjes met was mousse en dat voor 17 of 19 euro, belachelijk duur. Ook de wijnen zijn er heel duur. De sfeer vind ik er heel gemaakt en totaal niet authentiek. Geen aanrader.

Datum van bezoek: juli 2016
20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Top gegeten in een relaxed sfeer goede keuze . Gezellige bediening .goede kaart en de prijsverhouding is uitstekend .
De bediening is er enthousiast en geeft een goed advies .

Datum van bezoek: juli 2016
10 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk ingericht restaurant. Voornamenlijk vegetarische gerechten. Wel vis maar geen vlees in elk geval. Wij vinden het eten erg smakelijk. Leuke bediening ook.

Datum van bezoek: juni 2016
6 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is heel gezellig ingericht en de bediening is correct. Het eten is anders dan we gewoon zijn (vegatrisch/veganistisch) maar zeker lekker! Het was wel iets wat aan de prijzige kant voor wat je kreeg. Wel zeker leuk als je eens iets anders wil

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die Mum's bekeken, bekeken ook

In Mum's geweest? Deel je ervaringen!