“Uitstekend restaurant ”

Keukens: Hedendaags
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Top gegeten in een relaxed sfeer goede keuze . Gezellige bediening .goede kaart en de prijsverhouding is uitstekend .
De bediening is er enthousiast en geeft een goed advies .

10 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk ingericht restaurant. Voornamenlijk vegetarische gerechten. Wel vis maar geen vlees in elk geval. Wij vinden het eten erg smakelijk. Leuke bediening ook.

6 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is heel gezellig ingericht en de bediening is correct. Het eten is anders dan we gewoon zijn (vegatrisch/veganistisch) maar zeker lekker! Het was wel iets wat aan de prijzige kant voor wat je kreeg. Wel zeker leuk als je eens iets anders wil

30 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik vond het eten niet bijzonder en ook niet erg lekker, heb de helft laten staan. De sfeer was wel grappig en knus. Nee, voor mij geen herhaling of onwijs aan te raden.

25 april 2016 beoordeeld

Je blijft om je heen kijken naar alle verzamelingen in dit restaurant. Kookboeken, flessen drank (port), snuisterijen... Wachten is hier geen beproeving. Geen tafel of stoel is hetzelfde, erg mooi gedaan. De gerechten hebben ietwat zweverige namen. Toen we beter keken viel het pas op dat er in veel gerechten geen vlees zat - maar dat was geen enkel gemis.
Het hoofdgerecht, een verse groenten strudel met roquefortsaus en groene appel, was verrassend, én verrassend lekker. Hier durft de kok van gebaande paden te wijken en hij lijkt precies te weten wat hij/zij doet. Heel bijzonder. Daarom ook een dessert genomen, want we wilden nog wel even doorgaan op de ingeslagen weg.
We gingen bij Mum's naar binnen voor een warme maaltijd, toen we weer buiten stonden waren een bijzondere ervaring rijker. Stijlvolle, originele en ook vriendelijke bediening.

Reizigers die Mum's bekeken, bekeken ook

In Mum's geweest? Deel je ervaringen!