“Superlekker eten, echt Portugees restaurant.”
Beoordeling van A Sagres

A Sagres
Geclassificeerd als nr. 16 van 73 Restaurants in Sagres
Keukens: Portugees
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooraf hadden wij schelpjes, heel lekker met koriander. Als hoofd de octopus rijst, echt heerlijk. De witte huiswijn combineert goed met de mariscos. Geen 5 sterren omdat de toetjes niet allemaal lekker waren. Als je het bij de typisch Portugese toetjes houdt is het wel 5*. Bediening is ook heel goed, de eigenaar is een echte gastheer. Dikke aanrader!

Datum van bezoek: juli 2018

24 mei 2018 beoordeeld

Eén van de betere restaurants in Sagres. Twee keer geweest. Eén keer cataplana uitgeprobeerd. Specialiteiten wel op voorhand te bestellen.

Datum van bezoek: mei 2018
19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Extreem verse vis (wij hadden een Robalo voor 2 personen), alsof ie zo van de haak op de grill is geslingerd. Met de gekookte garnalen vooraf en een heerlijk wit wijntje hebben we ontzettend lekker gegeten voor een eerlijke prijs van 25 p.p.
De locatie is opzich niet heel bijzonder maar het is wel vlakbij het meest zuidwestelijke punt van het europese vasteland waar wij voldaan een prachtige sunset hebben gezien.

Datum van bezoek: mei 2018
5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke restaurant om te eten goeie service lekker eten prijs was te doen niet te duur tafels waren snel bezet dus wees er op tijd bij voor 8uur daar zijn anders zijn de tafels bezet

Datum van bezoek: september 2017
3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een tijdje in de rij moeten staan, maar dat was het waard. Lekker eten en zeer vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die A Sagres bekeken, bekeken ook

Sagres, Faro District

Sagres, Faro District

In A Sagres geweest? Deel je ervaringen!