“Perfecte pre sunset diner”
Beoordeling van A Sagres

A Sagres
Geclassificeerd als nr. 14 van 72 Restaurants in Sagres
Keukens: Portugees
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Extreem verse vis (wij hadden een Robalo voor 2 personen), alsof ie zo van de haak op de grill is geslingerd. Met de gekookte garnalen vooraf en een heerlijk wit wijntje hebben we ontzettend lekker gegeten voor een eerlijke prijs van 25 p.p.
De locatie is opzich niet heel bijzonder maar het is wel vlakbij het meest zuidwestelijke punt van het europese vasteland waar wij voldaan een prachtige sunset hebben gezien.

5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke restaurant om te eten goeie service lekker eten prijs was te doen niet te duur tafels waren snel bezet dus wees er op tijd bij voor 8uur daar zijn anders zijn de tafels bezet

3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een tijdje in de rij moeten staan, maar dat was het waard. Lekker eten en zeer vriendelijke bediening.

19 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het eerste gezicht klein gebouwtje met verranda
Je kan heerlijk buiten eten
Keurig verzorgd en schoon
Vlotte leuke bediening
Prima salades en soep (goed warm)
Heerlijk gegeten
Wilden nog een keer terug maar helaas niet van gekomen
Vlak voor de rotonde bij het fort

15 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is prima en je kunt er voor de deur parkeren. Koffie zou ik hier echt afraden. De bediening is daarnaast niet super vriendelijk en een beetje gejaagd. Het strand dat bij het restaurant ligt is wel een aanrader.

Reizigers die A Sagres bekeken, bekeken ook

Sagres, Faro District

In A Sagres geweest? Deel je ervaringen!