“ABC diving 2016”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Sagres Time Apartamentos
Beoordeeld als nr. 1 van 10 hotels in Sagres
29 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Keurig en net appartement. Vriendelijke ontvangst. Wordt dagelijks uitgebreid schoon gemaakt. Leuke besloten binnenplaats met ligweide en zwembad. Mooie uitvalsbasis voor de omgeving, bv duiken. Veel leuke restaurants in de buurt.

Verbleef: September, 2016, reisde met vrienden

15 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Accommodatie ligt uit het centrum tussen braakliggende kavels.
Uitstraling van de locatie erg pover.
Alles veranderd echter als je tussen de muren van deze accommodatie komt; mooie groene tuin met bloeiende bomen rondom een verzorgd zwembad.
Er zijn voldoende ligbedden en alle appartementen zijn gesitueerd rondom het zwembad.
Het appartement was heel goed onderhouden en erg netjes en zuiver.
De dagelijkse schoonmaak is erg grondig en ze doen heel erg hun best om alles weer top te maken.
Al met al een geweldig mooi en goed appartement.
Alleen zonde van de ligging...

Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
3 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De gebouwen zien er fris uit van buitenaf. Ze staan niet bepaald op de meest aantrekkelijke plaats in Sagres, maar alles is te voet wel goed te doen. Het onthaal is 24 uur per dag geopend. De medewerkers zijn correct, maar niet bijster enthousiast.
Inrichting van de appartementen is kleurloos, goedkoop en onpersoonlijk. Geen idee wie de lichtschakelaars plaatste, maar ook daar is alle logica zoek.
De inrichting doet me meer aan kantoor dan aan vakantie denken.
Douche cabines zijn aan de kleine kant.
Er zijn te weinig potten en pannen om zelf een volwaardige maaltijd te kunnen klaarmaken. Wij gebruikten de keuken dus enkel voor het ontbijt. Gelukkig beschikt Sagres over voldoende leuke restaurantjes.
Er is overal airco en er waren flatscreen tv's in elke kamer. Behandel echter de afstandsbediening als was ze van porselein, want als je ze breekt vragen ze er 100 € voor!!!!
De kamers werden elke dag netjes gepoetst en de mountainbikes die je kunt huren zijn in prima staat.
Het zwembad is altijd netjes,overal ondiep maar nodigt niet uit om een frisse duik te nemen. Gedurende de ganse week die we er waren heb ik er slechts weinig mensen gebruik zien van maken.
De Atlantische oceaan in de buurt maakt alles goed.
De gratis WiFi is pas echt een lachertje. Je doet er beter aan om het WiFi netwerk niet te gebruiken en je krant via dataroaming te downloaden. Het kost je misschien een paar eurocent, maar het bespaart je tenminste het lange wachten bij gebruik van het Sagres time WiFi netwerk. Ik las een review uit 2012 waar de manager op een klacht antwoordde dat er 2 nieuwe antennes kwamen die het probleem zouden oplossen. Je doet er beter aan om geen gratis WiFi aan te bieden dan de grap die hier wordt voorgeschoteld.

Conclusie : voor deze prijs kon het echt veel beter. Ik heb niet de indruk dat iemand hier met plezier werkt. Toch nog een pluim voor het onderhoudspersoneel. Alles was perfect op dat vlak. Sagres Time dicht zichzelf 4 sterren toe, ik hou het eerder op 3.
De streek rond Sagres heeft wel enorm veel te bieden. Prachtige natuur, sportieve mogelijkheden, lekker eten.. We komen waarschijnlijk terug, maar kiezen zeker een andere verblijfplaats.

Ik begrijp niet hoe Sagres time aan dergelijke hoge scores komt op tripadvisor en Booking.com. Of misschien begrijp ik het wel. Ooit zag ik een reportage over hoe bedrijven tegen betaling die scores kunnen manipuleren. Ik heb de beoordelingen van 'Sagres Time' eens nagelezen en die lijken stuk voor stuk meer op reclameboodschappen dan op onafhankelijke reviews!!!

Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
8 juni 2015 beoordeeld

de Algarve is een heel mooie wandelstreek, echt top, in de zomermaanden te warm om te wandelen maar wij zijn de laatste 2 weken van mei geweest en dat is ideaal, overal vriendelijke mensen en heel proper, ga eens verder dan de Atlantische kust, de mediteraanse kust is ook heel mooi, veel toeristische kantoren waar ze je graag verder helpen
Veel lekkere vis en overal even lekker, hoe meer het binnenland in hoe goedkoper de maaltijden

Verbleef: Mei, 2015
16 juni 2014 beoordeeld

We zijn een lang weekend hier verbleven en waren hier ontzettend blij mee. Het personeel is ongelooflijk gastvrij en behulpzaam.
De kamers waren super netjes en schoon. Faciliteiten werkten allemaal perfect, waar een ander resort dit nog wel eens nalaat.

Sagres zelf is een leuk toeristisch dorpje met genoeg dingen om te doen. Je kunt ook uitwijken naar Albufeira of Lagos (uurtje rijden) voor wat meer nachtleven.

• Verbleef: Juni, 2014, reisde met vrienden
10 juni 2014 beoordeeld

Wij zijn een weekend in Sagres Time Appartments verbleven. Schitterende omgeving en erg vriendelijke mensen.
Voor de surfers onder ons is dit een Paradijs.
Wij dachten in eerste instantie dat hier niet zo heel veel te beleven zou zijn maar het tegendeel is waar!
Zijn zoveel activiteiten:
Surfen, Blokarten, Vissen, Dolfijnen spotten, Walvis spotten, duiken, surfen, kiten.. etc.

• Verbleef: Juni, 2014, reisde met vrienden
8 oktober 2013 beoordeeld

tijdens een 3 weken durende rondreis in portugal maakten we kennis met één van de meest perfecte appartementen , volledig ingerichte keuken en super proper , zeer ruime living met alle meubilair die nodig is , 2 flat screen tv's , dubbel terras met terrasmeubels , leuk zwembad en gratis parkeren , wifi ok. , grote badkamer...Zeer dicht bij Cabo St Vincenté , grote supermarkt op een 10 tal min. rijden , op wandelafstand enkele restaurants. Niet te vergeten een zeer vriendelijk onthaal met alle info.Kortom een aanrader!
Bernard - Belgie-Mariakerke

• Verbleef: Juni, 2013, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Sagres in overweging
op 1,5 km afstand
Dom Manuel Hotel
nr. 1 van 53 in Lagos
453 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Sagres Time Apartamentos geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Sagres Time Apartamentos

Adres: Rua da Taipa, Sagres 8650-364, Portugal
Locatie: Portugal > Algarve > Faro District > Sagres
Voorzieningen:
Strand Selectie dranken Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 10 hotels in Sagres
Prijsklasse: € 45 - € 173 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Sagres Time Apartamentos 4*
Aantal kamers: 40
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, TripOnline SA, Booking.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Sagres Time Apartamentos met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?