Beoordeeld op 8 juli 2017

Vriendelijk, behulpzaam en zeer attent personeel. Mooie kamers. Uitgebreid ontbijt (o.a. vers fruit, eitjes, groenten, kazen, charcuterie, lekkere koekjes,...). Mooi zwembad. Hotel is mooi gelegen. Schitterend uitzicht! Prachtige strandjes in de omgeving.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
_FCoelho_Sagres, Gestor van Pousada de Sagres, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2017

Dear guest, Thank you for your feedback. We are glad to know you enjoyed your stay with us and thank you for your compliments about the service provided by our staff! Looking forward to welcome you back. Best regards, Fernando Coelho | Manager

Beoordeeld op 30 juni 2017

Gebouwd op een in de Atlantische oceaan uitstekende klif, op enkele kilometer van Cabo Vicente, voelt men zich hier aan de wieg van de ontdekkingsreizen uit de 15e en 16e eeuw. Met namen als Hendrik de Zeevaarder, Vasco da Gama, Maghelaan, Christoffel Columbus e.a. Deze pousada is geen historisch gebouw, klooster of paleis. Wel een als hotel ontworpen gebouw van enige decennia geleden. Het heeft een langgerekt plan met twee bouwlagen. De kamers bevinden zich op de bovenverdieping en hebben allen terras met zeezicht. De zee omringd hier trouwens alles. Op deze terrassen is het aangenaam verpozen. De blik op oneindig, de oceaanwind brengt verkoeling. Mooi zwembad, omringd met ommuurde zonneweide. Vooral ’s avonds feeëriek verlicht. Zeemeeuwen vliegen af en aan. In deze pousada, uiterste punt van een klif en even opzij van het dorp voelt men zich alleen op de wereld. Het gevoel dat ook die zeevaarders destijds moeten gekend hebben. Cena; bij het binnenkomen in de eetzaal raadde de ober ons aan buiten te dineren. Het was nog warm maar zou gauw aangenaam worden met het vallen van de avond. Met een beetje tegenzin gaven we toe. Het werd een succes en als laatste vertrokken we naar onze kamer. We hadden genoten. Dat kwam mede door onze keuze van schotels. Mijn partner koos voor vis: ‘Dueto de bacalhau com polvo à Lagareiro’. Ikzelf verkoos vlees: ‘Costeleta de Borrego com Molho de Avelã, Batata Rendilhada e Tomate Recleado de Legumes’. Twee schotels, mooi verzorgd en geschikt op bord, smaakvol, perfect. Nadien mag ik zeggen: In deze pousada hebben wij-van alle bezochte- het beste gegeten.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
_FCoelho_Sagres, Gestor van Pousada de Sagres, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juli 2017

Dear guest, Thank you for taking the time to post your feedback on TripAdvisor and for your kind comments about the staff, service and food. Sincerely, Fernando Coelho | Manager

Beoordeeld op 7 mei 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is een mooi oud gebouw dat netjes maar wel een beetje ouderwets is ingericht. De kamers zijn prima en de service is ook goed. Het personeel en vriendelijk en gastvrij. Het hotel ligt heel mooi en is verder best comfortabel. Wij hebben er de eerste avond dat we er waren gegeten in het restaurant maar dat was een beetje ongezellig, er waren maar weinig gasten. Eten was ok. Er zijn in de buurt heel veel restaurantjes die goed en gezelliger zijn.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
_FCoelho_Sagres, Diretor-Geral van Pousada de Sagres, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 mei 2017

Dear Guest, Thank you for your feedback. Looking forward to welcome you back. Best regards, Fernando Coelho | Manager

Beoordeeld op 12 oktober 2016 via mobiele applicatie

Geweldig oud monument. 16e eeuws klooster. Prachtig gerenoveerd. Ruime kamers, zeer vriendelijk personeel en fantastische ligging. Diner in het stadje genomen, maar daar was praktisch elk restaurant gesloten helaas.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
_FCoelho_Sagres, Gerente van Pousada de Sagres, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 oktober 2016

Dear Guest,

Looking forward to welcome you back.

Best regards, Fernando Coelho | Unit Supervisor

Beoordeeld op 13 augustus 2016

Prachtige ligging, mooi hotel, heerlijk zwembad en rustig. Vanaf het zwembad en ook vanaf het terras heb je een prachtig uitzicht op zowel het fort als het lighthouse op Cabo de St Vincente. Een verademing vergeleken met de drukte in Sagres.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
_FCoelho_Sagres, Gerente van Pousada de Sagres, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2016

Dear Guest,

Looking forward to welcome you back.

Best regards,
Fernando Coelho | Unit Supervisor