Beoordeeld op 13 juli 2016 via mobiele applicatie

Hier een paar maal geweest om even wat te eten en te drinken. Vriendelijk personeel. We mochten het mooie historisch hotel van binnen bekijken. Mooie ruimten en sfeervol ingericht. Ook de geschiedenis is te lezen in de hal.
Ook het terras is mooi, vooral die oude lampen.

Datum van verblijf: juli 2016
_FCoelho_Sagres, Gerente van Pousada de Sagres, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2016

Dear Mrs Diana,

On behalf of the whole team at Pousada de Sagres | Charming Hotel let me thank you for your interest and preference.

We are fully committed on have a service of excellence to our guests and therefore it was with great pleasure that we read your positive comments on your experience at our Pousada. We would like to inform you that we have shared your words with the whole team.

We thank you for your time and hope to welcome you again in the near future.

Kind regards,

Fernando Coelho
Manager

Beoordeeld op 24 mei 2016 via mobiele applicatie

Uiteraard een prachtig uitzicht op de kust van Sagres. Stadje Sagres zelf is overigens niet zo boeiend. Goede kamers, waarvan alle of sommige met balkon. Ontbijt verliep een beetje rommelig, en liet nog wat te wensen over. Maar verder prima hotel!

Datum van verblijf: mei 2016
Reistype: Reisde voor zaken
_FCoelho_Sagres, Gerente van Pousada de Sagres, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2016

Lieber Gast, Vielen Dank für Ihr Feedback. Wir freuen uns Mit freundlichen Grüßen, Fernando Coelho zu begrüßen Sie zurück | Manager

Beoordeeld op 17 december 2015

in dit ruim opgezette hotel kun je prima relaxen en genieten van het uitgebreide ontbijt, de gezellige bar en het zeer goed verzorgde diner. Er is een zwembad en je kunt er heerlijk wandelen over de kliffen en naar het leuke haventje. De kamers hebben voldoende luxe en comfort en de bedden zijn ook prima.

Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
_PMarques_Sagres, Gerente van Pousada de Sagres, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2016

Dear "Jozef1963",

Thank you very much for your comments.
The fact you have enjoyed your stay with us and took the time to gives feedback it’s the best award we can get and that is what makes work even harder to meet all our guests’ expectations!
Thank you!

We now look forward to the pleasure of meeting you back soon.

Best regards,

Pedro Marques
Unit Supervisor

Beoordeeld op 26 september 2015

Deze pousada valt een beetje in het niet bij de anderen. De ligging is prachtig, wanneer je zeezicht hebt kijk je uit over een hele mooie baai, echt spectaculair! Echter de pousada is aan renovatie toe. De kamers zijn gedateerd, ook de badkamer. Wat dat betreft geen 4*! Personeel heel vriendelijk, ontbijt ook erg goed. Overal wifi te ontvangen. Voor een 4* accomodatie zou er een mogelijkheid moeten zijn om koffie en thee op de kamer te kunnen zetten. Al met al geen spijt want de locatie is perfect!

Datum van verblijf: september 2015
Helia_Carvalho, Manager van Pousada de Sagres, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2015

Dear "Anke H"

Thank you for taking the time to post your feedback on Trip Advisor which deserves our utmost attention.

It´s through guest feedback that we are able to confirm our strong points, as well as identify any area that may require improvement

We hope to be able to continue to welcome you again.
Sincerely,
Hélia Carvalho

Beoordeeld op 24 augustus 2015

Het 'echte Pousada-gevoel' krijg je hier niet, het is meer een standaard, maar goed hotel. Mooi uitzicht op zee en het verder gelegen fort vanaf de achterkant en het restaurant, helaas minder goed zichtbaar vanaf onze kamer. Ontbijt is uitstekend, diner hebben wij hier niet geprobeerd, oogt wat stijfjes en al wandelend kun je prima naar meerdere mogelijkheden om te eten in het centrum van Sagres.

Datum van verblijf: juli 2015
Helia_Carvalho, Manager van Pousada de Sagres, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2015

Dear "doke S",
Thank you very much for your feedback. We are glad to Know you enjoyed your stay and found our breakfast very good.Looking forward to welcoming you back to any of our Pousadas.
Best regards,

Hélia Carvalho