“Super visrestaurant”

Geclassificeerd als nr. 25 van 73 Restaurants in Sagres
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
6 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig uitzicht, typische inrichting, uitgebreide kaart, lekkere wijnen, heerlijke en verse zeevruchten.

26 april 2018 beoordeeld

Tijdens ons verblijf van 6 dagen zijn we 2 keer komen dineren in dit restaurant, wat wil zeggen dat het goed was. Specialisatie in verse vis. Wanneer je in hotel Memmo Baleeira logeer, krijg je nog iets extra's. Voor ons waren dit 2 verse oesters per man. Lekker. Heel vriendelijk personeel, heel attent en in voor een babbel. Na het eten kregen we ook nog een digestif.

1 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag dagje dolfijnen spotten gedaan in Sangres. Nadien lunchen en kwamen we uit bij Mar a Vista.
Op zich goed gegeten op een goed terras met uitzicht. Helaas was de bediening wat ‘somber’. Kan echt beter. Vandaar een 3 i.p.v. een 4.

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De vis is zoals ze zeggen wel vers maar niet echt goed klaargemaakt naar mijn mening. En de groeten zijn niet vers of overkookt.

29 juni 2017 beoordeeld

Op het terras is het aangenaam vertoeven omdat het ver van de straat ligt. De aangeboden schotels zijn copieus en lekker klaargemaakt. Ook met een grote honger ga je hier zéér voldaan weg.

Reizigers die Restaurante Mar à Vista bekeken, bekeken ook

Sagres, Faro District

In Restaurante Mar à Vista geweest? Deel je ervaringen!