“geweldig !”

Geclassificeerd als nr. 27 van 73 Restaurants in Sagres
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 juni 2017 beoordeeld

Wat eerst opvalt, is de kwaliteit van de service. Bijzonder vriendelijk brits familie, bezorgd om hun gasten, nemen tijd voor een social talk met heel veel aandacht voor kwaliteit!.
Brood in zuid Portugal is meestal hard en niet zo lekker, maar daar hadden ze heerlijk brood.
Pizzas waren zeer lekker, maar de grote verrassing voor ons was het dessert van het huis (cookie met koffie en caramel pudding), heerlijk! . Een zeer geslaagde avond en voor ons, zeker voor herhaling vatbaar indien we de regio ooit weer eens beozoeken.
Prijzen waren erg diplomatisch gezien de kwaliteit!

18 december 2016 beoordeeld

We hebben hier heerlijk gegeten en gedronken.
De bediening is ontzettend aardig.
De ingang is heel moeilijk te vinden, er hangen genoeg borden en menukaarten buiten op gevels en palen, maar om de juiste ingang te vinden is niet duidelijk.
Steek de binnenplaats over, rechts achterin is de ingang.

26 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Bossa nova ziet er wel oke uit. Bediening erg vriendelijk! Ik had een pasta spinazie met gamba's en
mushrooms voor rond de 10e. De "
mushrooms" waren vreselijk zuur,
over de pasta zat teveel olijfolie en
er zaten maar enkele blaadjes verse
spinazie in. Als het een hand was
, was t veel..en de 3 gamba's on top vond ik ook erg matig. Slechte prijs/kwaliteit verhouding en dikke
tegenvaller. Zelden zo slecht
gegeten.

Dromedário Bar S, Public Relations Manager van Restaurante Bossa Nova, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 september 2015

Thank you for your review and our apologies that you had such a bad experience. We hope you give us another chance!

19 september 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed te kanen .maar personeel erg luidruchtig met vaste klanten . nix romantisch aan.maar drie tafels bezet maar het lijkt wel of je op de markt één pizzapunt staat op te eten vlak bij één standwerker

• Sfeer
13 september 2013 beoordeeld

We hadden nog geen idee waar we 's avonds gingen eten. We reden wat rond en ontdekte dit per toeval.

De pizza's zijn zeer lekker. En de bediening is er top !
Zeer vriendelijke en enthousiaste mensen :)

Reizigers die Restaurante Bossa Nova bekeken, bekeken ook

Sagres, Faro District

In Restaurante Bossa Nova geweest? Deel je ervaringen!