“Mooi plekje maar kwaliteit eten matig”

Nortada Restaurant - Beach Bar
Geclassificeerd als nr. 9 van 72 Restaurants in Sagres
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas waren wij niet erg enthousiast over het eten. Wel prima uitzicht en snelle bediening. En heerlijke sangria

21 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerder al bezocht voor een drankje na het strand. Nu bewust opgezocht om te gaan eten. Informeel als een strandtent met zeer gastvrije bediening met oog voor hun klandizie. Het eten ontstijgt het 'strandtent' niveau. Heerlijk gegeten. We namen respectievelijk de tonijnsteak Algarve style ( gesmoord in tomaat/ui/koriander) met tomatensalade en aardappels en de spaghetti zeevruchten met mosselen garnalen en kokkels in een heerlijke saus. En dat alles op een terras met rieten dak en uitzicht op t strand

7 april 2016 beoordeeld

Ga naar Sagres maar stop zeker aan het kunstmatige stadje Martinhal. Rij naar het compleet lege strand en daar vind je Nortada: super locatie, vriendelijke bediening en lekker eten (bordje met lekkers uit de zee)

17 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerder toevallig ontdekt na een strandbezoek. Eerste kennismaking was meteen raak. Een leuke lunch met zicht op de Atlantische Oceaan. Wat wil een mens meer. Heerlijke tonijnsalade met een lekkere witte Algarve wijn. Rondom ons werden heerlijk uitziende visgerechten geserveerd zodat we besloten 's avonds terug te keren. Een heerlijke cataplana met varkensvlees en schelpdieren kwam op ons bord. De rode wijn (slechts 14 euro voor een fles) ,ook weer uit Algarve, was de perfecte begeleider. Top food voor een eerlijke prijs. Niet twijfelen. Doen.

23 mei 2014 beoordeeld

Pas op de laatste dag ontdekten we dit geweldige beach restaurant, net iets achter de duinen van Praia Martinhal. Heerlijke lunch met alles vers uit de zee, waar je ook nog eens op uit kijkt. Informele bediening maakt het af!

Reizigers die Nortada Restaurant - Beach Bar bekeken, bekeken ook

Sagres, Faro District
Sagres, Faro District

In Nortada Restaurant - Beach Bar geweest? Deel je ervaringen!