“Lunch”

Keukens: Portugees
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi restaurant met een geweldig uitzicht over de haven en de zee. Heerlijk geluncht! Bediening iets minder vriendelijk, wat jammer is omdat het eten zo goed is.

26 april 2018 beoordeeld

Het restaurant is gelegen aan de vissershaven van Sagres, net onder hotel Memmo Baleeira. Van het hotel kun je met een trap gemakkelijk tot aan het restaurant wandelen. Het restaurant heeft een fantastisch uitzicht over de baai en haven. Tafelen op het terras is geweldig. Spijtig was dit voor ons te koud. Binnen is het restaurant mooi en traditioneel ingericht. Specialiteit is verse vis en schaaldieren. Ook Cataplana, soort Bouillabaisse uit Portugal. Personeel is zeer vriendelijk. De vis was zeer lekker.

30 december 2017 beoordeeld

Om 15:50 een kop koffie willen bestellen en zeggen dat het restaurant gesloten is , terwijl er zeker nog 20 mensen zaten te eten . Ober zei ons ; we zijn gesloten , om 17.30 gaan we weer open ??

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij betreden terras door meerdere obers medegedeeld dat keuken gesloten was. Geen vriendelijke ontvangst dus. Daarom bestelling tot kop koffie beperkt. Deze a €1,80 heel betaalbaar. Leuke plek waar de haven van Baleeira of Sagres worden bekeken.

13 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gelegen restaurant met zicht op de haven. Uitgebreide viskaart en dagverse suggesties. Origineel sfeervol interieur. Vlotte bediening.

Reizigers die A Tasca bekeken, bekeken ook

In A Tasca geweest? Deel je ervaringen!