“Top!”
Beoordeling van Maria do Mar

Maria do Mar
Geclassificeerd als nr. 3 van 640 Restaurants in Portimao
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassend hoe lekker vis uit blik kan zijn! De kruiding was perfect! De bediening zeer vriendelijk!

Datum van bezoek: september 2019

20 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Simpel maar zóóó lekker!! Hier kun je op verschillende manieren genieten van ingeblikte vis. Van hamburgers tot een heerlijke schotel met diverse mogelijkheden. Aanrader en must do!

Datum van bezoek: augustus 2019
4 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben dit restaurantje gevonden via tripadvisor en geen moment spijt van gehad!
We kwamen als eerste aan en toen we vertrokken stonden de locals aan te schuiven om er te eten.
Het gaat snel vooruit.
Alles is in blik maar het is zodanig lekker klaargemaakt!
Zoiets vind je niet bij ons.
Echt een pareltje, zeker doen!
Je kan er ook alles kopen wat ze gebruiken in de gerechtjes.

Top!

Datum van bezoek: mei 2019
1 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke ontdekking! Je moet wel van vis houden maar super leuke schotel met soort visgebakjes, gedroogde tonijn en sardientjes pasta
Een heerlijke verse salade erbij! Dochter had een tonijnburger en zoon chocolade taart! Zeker een aanrader en wijntje voor 1 euro!

Datum van bezoek: mei 2019
18 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk tentje waar al het eten wordt bereid uit conserven. Het is allemaal gericht op vis dus daar moet je van houden. De tonijn en makreel burger zijn heerlijk en het pica menu super. Leuke sfeer en vriendelijke mensen die gepaste service verlenen.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Maria do Mar bekeken, bekeken ook

Portimao, Faro District

In Maria do Mar geweest? Deel je ervaringen!