24 mei 2018 beoordeeld

Prachtige quinta met fabelachtig uitzicht, fijne kamers, geweldig bed en mooie badkamer. Ann en Gerrit zijn 2 toppers en geboren om een B en B te runnen. Het begint al bij de boeking waar Gerrit direkt een huurauto voor ons regelde, tiptop in orde.
Bij aankomst in de quinta voelden we ons ook zeer welkom, heel warm onthaal en direkt aperitiefje. Je kan vrijblijvend avondmaal boeken en dit raden we zeker aan. Ann kookt met hart en ziel, zeer lekker met gezonde en verse ingrediënten. Wijn en water zijn inbegrepen en er is meer dan genoeg. We hebben genoten van de fijne sfeer aan tafel en heel dikwijls plat van het lachen samen met de andere gasten. Door onze gastheren voelden we ons iedere dag enorm verwend.
De Algarve is een mooie streek met voor iedere wat wils, leuke stadjes, prachtige natuur en fantastische stranden. Als je dat wil geeft Gerrit je goeie tips om uitstappen te doen, zodat je ook de minder bekende dingen bezoekt en dit zijn dikwijls de mooiste. Alvor vonden we de max en Praia de Rochas is ook erg mooi.
Kortom, we hebben een fantastische tijd gehad en keren zeker terug.

Kamertip: Alle kamers zijn mooi en praktisch
Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
24 mei 2018 beoordeeld

Prachtige locatie met een geweldig uitzicht, gastvrij ontvangst en overheerlijke maaltijden. Iedereen aan te bevelen als uitvalsbasis om de Algarve te verkennen. Kamers voorzien van alle faciliteiten met oog voor detail. Heerlijke bedden. Wij hebben genoten van ons verblijf.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
7 november 2017 beoordeeld

Wanneer je een goede uitvalsbasis zoekt om de Algarve te verkennen, ben je bij Ann & Gerrit aan het juiste adres. Ze hebben een prachtige Portugese villa met een onbeschrijflijk uitzicht, ze bieden een voortreffelijke service aan ... kortom een adresje om te komen herbronnen.
- warm onthaal
- passie waarmee het het gastenkoppel hun B&B runt
- ruime, landelijk ingerichte kamers met heel goede bedden
- gezond en krachtig ontbijt om de dag te starten
- huiselijke en warme sfeer
- op aanvraag kan jij genieten van een healthy en doordacht avondmaal
- gastenkoppel geeft je tips & tricks om te streek te verkennen
- zwembad

Verbleef: oktober 2017
1 november 2017 beoordeeld

Wij werden verwend van bij onze aankomst tot aan het vertrek. Ann is bovendien een uitstekende kok met een oog voor detail. Ook het ontbijt is voortreffelijk, homemade granola, vers fruit, pannenkoekjes, echt teveel om op te noemen. De kamers zijn smaakvol ingericht en de badkamer voorzien van alle faciliteiten. Interessante sightseeing tips van Ann & Gerrit. Door het prachtige weer ook nog kunnen genieten van een middag relaxen bij het zwembad. Wij komen zeker terug!

Kamertip: Alle kamers hebben een adembenemend uitzicht!
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden