“Fantastisch!”
Beoordeling van The Art of Joy

We kunnen geen prijzen vinden voor deze accommodatie
Onze online reispartners bieden geen prijzen voor deze accommodatie, maar je kunt wel andere opties in Monchique zoeken
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
The Art of Joy
Beoordeeld als nr. 3 van 10 B&B's / pensions in Monchique
20 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke plek om bij te komen en op te laden. Alle ingrediënten zijn aanwezig: super gastvrouw en gastheer, fijne kamer, prachtig uitzicht, rust, natuur, lekker eten. Voelt vandaag het eerste moment als thuiskomen. Een echte aanrader!

Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner

26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben genoten van een weekje heerlijke rust in The Art of Joy. Eus en Annelies zorgen ervoor dat je je direct thuisvoelt. Annelies heeft ons in alle vroegte meegenomen op een prachtige wandeling door het Foia-gebergte. Laat op de avond konden we genieten van de zalige jacuzzi en aan de sterrenhemel hebben we bij de kijken naar de vallende sterren onze wensen gedaan.
Annelies en Eus, jullie hebben met jullie mooie plek, de fijne kamer en jullie gastvrijheid ons een topweek bezorgd. Dank je en ... tot zeker nog een keer!

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer een heerlijke week beleefd in The Art of Joy. Een prachtige plek die uittorent boven de prachtige zuid- en westkust van Portugal. Een betere gastvrouw én gids dan Annelies vind je niet (voor zowel prachtige wandelingen als adviezen over wat dan ook in de omgeving), een betere gastheer dan Eus ook niet. En koken dat ie kan!! Een plek om tot rust te komen maar ook in een gemoedelijke, aanstekelijk vrolijke sfeer mensen te ontmoeten of je juist terug te trekken op een van de heerlijke plekjes in of uit de zon. Service top, heerlijke (boxspring)bedden, fijn zwembad en jacuzzi voor het sterren kijken. Ontelbaar... Een absolute aanrader!!!

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
7 augustus 2016 beoordeeld

The Art of Joy. Een geweldige plek om te genieten van een onbezorgde vakantie met de Hollandse luxe en gastvrijheid waar je thuis ook zo op gesteld bent. En dat allemaal onder de heerlijke, Portugese zon! Je moet er gewoon naar toe om het zelf te ervaren.

Verbleef: Juli, 2016
1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de 2e keer afgereisd naar Monchique voor een verblijf bij de Art of Joy. Ook dit keer weer een geweldige tijd gehad.
Oprechte gezelligheid maar ook zeker ruimte voor rust. Annelies en Eugene hebben dit heel goed voor elkaar en weten dit goed af te stemmen op ieders wens.

Dit jaar de gezamenlijke maaltijd genuttigd met de andere gasten. Eugene kan fantastisch koken! Een aanrader om eens mee te maken. Annelies is zoals altijd bereid om je wegwijs te maken in de omgeving. Je hoeft maar een idee te opperen, en ze staat binnen no time klaar met een routebeschrijving en tips. Reserveren voor activiteiten doet ze graag, dat gaat in vloeiend Portugees.

Over de locatie kan ik kort zijn, die moet je echt bezoeken om te voelen en ervaren hoe prachtig deze is. Je komt hier echt tot rust en kan heerlijk je eigen gang gaan.

Er is op de b&b genoeg te zien en te doen, maar ook daarbuiten zal je je niet snel vervelen. Nog steeds een aanrader dus!

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
9 april 2016 beoordeeld

Op de heuvel met uitzicht op de Oceaan aan de horizon, ontvangen door supergastvrij echtpaar dat met veel liefde en aandacht de gasten verzorgd en daarnaast, indien gewenst, ook wandeltochten organiseert. Vanuit je kamer of in de jacuzzi of zwembad genietend van de rust. Monchique ligt geweldig centraal voor het binnenland en de kust en is gelukkig in de warme zomer zalig "koel" Een absolute aanrader

Kamertip: Alle kamers zijn uitstekend ingericht en die op de 1e etage hebben prachtig uitzicht vanaf het balco ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Maart, 2016, reisde alleen
6 september 2015 beoordeeld

Afgelopen week hebben we drie dagen in B&B The Art of Joy verbleven. Annelies en Eugene zijn twee enorm charmante mensen die zorgen voor een huiselijke gezelligheid, waardoor je je vanaf de eerste minuut helemaal op je gemak voelt bij hen. De omgeving is prachtig, het ontbijt rijkelijk, de tuin enig mooi en het uitzicht adembenemend. Annelies is de gastvrouw die haar gasten alle info geeft die nodig is om de omgeving te kunnen verkennen. Eugene is de gastheer met de sappige bulderlach die heerlijke gerechtjes op tafel tovert. Maar boven alles slagen ze er beiden in om een ongedwongen sfeer van rust te creëeren waar alle gasten zich helemaal thuis voelen. Een absolute aanrader!
Ruud en Domenica

• Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Monchique bekeken
op 1,8 km afstand
Miradouro da Serra
nr. 8 van 10 in Monchique
11 beoordelingen
Prijzen weergeven

In The Art of Joy geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over The Art of Joy

Adres: Estrada da Foia Registo nº 7243/AL | apartado 97, Monchique 8550-423, Portugal
Locatie: Portugal > Algarve > Faro District > Monchique
Voorzieningen:
Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kitchenette Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 3 van 10 B&B's / pensions in Monchique
Prijsklasse: € 65 - € 75 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 4
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Bekend door zijn paradijselijke ligging en magistrale uitzichten! The Art of Joy heeft een prachtig uitzicht op de Zuid- en Westkustvan de Algarve, Portugal. Gelegen in rust en natuur op 700 meter hoogte in het groene Serra de Monchique. Dichtbij (4,5 km) het gezellige stadje Monchique. U vindt een tiental gemoedelijke restaurantjes in de buurt van de Casa. U zult versteld staan van het adembenemende uitzicht over de vallei en de oceaan. Onze ruime tuin biedt rust en u kunt relaxen op verschillende terrassen en het ruime gazon in de prachtige natuur. Ter verkoeling is er een zwembad en om u te verwarmenkunt u te allen tijde gebruik maken van de jacuzzi met view (39 graden). Wij zijn een volwaardig Ecolodge met zonnepanelen en water uit eigen bron. The Art of Joy staat voor genieten, plezier hebben en een schaterlach op een bijzondere plek. Wij bieden de volgende diensten; Comfortabele ruime accommodatie met boxspringbedden: tweekamer-appartementen en 2 x twee-persoonskamers. All en met eigen douche en toilet en met een geweldig uitzicht. Geschikt voor overwinteraars met gezellige houtkachels in de appartementen en op alle (bad)kamers centrale verwarming. Water uit eigen bron. Prijzen varierend van 55- 75 euro per kamer per nacht. Ons huis is een goede uitvalsbasis voor excursies naar het strand, (begeleide) wandelingen en all-inclusive wandelvakanties in het omringende natuurgebied, golf en pittoreske dorpen. U kunt ook een ontspannende massage of wandelcoachsessie aanvragen. Kinderen welkom vanaf 14 jaar. ... meer   minder

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?