Vinha do Gaio(Monchique)
  • Inclusief ontbijt
Travelocity
  • Gratis parkeren
Albergaria Do Lageado(Monchique)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 28/07
Pestana Hotel Group
Gratis annuleren tot 03/08
  • Inclusief ontbijt
26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben genoten van een weekje heerlijke rust in The Art of Joy. Eus en Annelies zorgen ervoor dat je je direct thuisvoelt. Annelies heeft ons in alle vroegte meegenomen op een prachtige wandeling door het Foia-gebergte. Laat op de avond konden we genieten van de zalige jacuzzi en aan de sterrenhemel hebben we bij de kijken naar de vallende sterren onze wensen gedaan.
Annelies en Eus, jullie hebben met jullie mooie plek, de fijne kamer en jullie gastvrijheid ons een topweek bezorgd. Dank je en ... tot zeker nog een keer!

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer een heerlijke week beleefd in The Art of Joy. Een prachtige plek die uittorent boven de prachtige zuid- en westkust van Portugal. Een betere gastvrouw én gids dan Annelies vind je niet (voor zowel prachtige wandelingen als adviezen over wat dan ook in de omgeving), een betere gastheer dan Eus ook niet. En koken dat ie kan!! Een plek om tot rust te komen maar ook in een gemoedelijke, aanstekelijk vrolijke sfeer mensen te ontmoeten of je juist terug te trekken op een van de heerlijke plekjes in of uit de zon. Service top, heerlijke (boxspring)bedden, fijn zwembad en jacuzzi voor het sterren kijken. Ontelbaar... Een absolute aanrader!!!

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
7 augustus 2016 beoordeeld

The Art of Joy. Een geweldige plek om te genieten van een onbezorgde vakantie met de Hollandse luxe en gastvrijheid waar je thuis ook zo op gesteld bent. En dat allemaal onder de heerlijke, Portugese zon! Je moet er gewoon naar toe om het zelf te ervaren.

Verbleef: juli 2016
1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de 2e keer afgereisd naar Monchique voor een verblijf bij de Art of Joy. Ook dit keer weer een geweldige tijd gehad.
Oprechte gezelligheid maar ook zeker ruimte voor rust. Annelies en Eugene hebben dit heel goed voor elkaar en weten dit goed af te stemmen op ieders wens.

Dit jaar de gezamenlijke maaltijd genuttigd met de andere gasten. Eugene kan fantastisch koken! Een aanrader om eens mee te maken. Annelies is zoals altijd bereid om je wegwijs te maken in de omgeving. Je hoeft maar een idee te opperen, en ze staat binnen no time klaar met een routebeschrijving en tips. Reserveren voor activiteiten doet ze graag, dat gaat in vloeiend Portugees.

Over de locatie kan ik kort zijn, die moet je echt bezoeken om te voelen en ervaren hoe prachtig deze is. Je komt hier echt tot rust en kan heerlijk je eigen gang gaan.

Er is op de b&b genoeg te zien en te doen, maar ook daarbuiten zal je je niet snel vervelen. Nog steeds een aanrader dus!

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
9 april 2016 beoordeeld

Op de heuvel met uitzicht op de Oceaan aan de horizon, ontvangen door supergastvrij echtpaar dat met veel liefde en aandacht de gasten verzorgd en daarnaast, indien gewenst, ook wandeltochten organiseert. Vanuit je kamer of in de jacuzzi of zwembad genietend van de rust. Monchique ligt geweldig centraal voor het binnenland en de kust en is gelukkig in de warme zomer zalig "koel" Een absolute aanrader

Kamertip: Alle kamers zijn uitstekend ingericht en die op de 1e etage hebben prachtig uitzicht vanaf het balcon
  • Verbleef: maart 2016, reisde alleen