Vilafoia(Monchique)
Gratis annuleren tot 27/07
Priceline
Vinha do Gaio(Monchique)
  • Gratis parkeren
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
  • Restaurant
  • Gratis internet
6 september 2015 beoordeeld

Afgelopen week hebben we drie dagen in B&B The Art of Joy verbleven. Annelies en Eugene zijn twee enorm charmante mensen die zorgen voor een huiselijke gezelligheid, waardoor je je vanaf de eerste minuut helemaal op je gemak voelt bij hen. De omgeving is prachtig, het ontbijt rijkelijk, de tuin enig mooi en het uitzicht adembenemend. Annelies is de gastvrouw die haar gasten alle info geeft die nodig is om de omgeving te kunnen verkennen. Eugene is de gastheer met de sappige bulderlach die heerlijke gerechtjes op tafel tovert. Maar boven alles slagen ze er beiden in om een ongedwongen sfeer van rust te creëeren waar alle gasten zich helemaal thuis voelen. Een absolute aanrader!
Ruud en Domenica

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
12 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen juni met twee vriendinnen bij Art of Joy b&b geweest. De sfeer is super. Enorm gedreven Nederlandse eigenaren die er alles aan doen om je een heerlijke tijd te bezorgen. Of je nu voor de rust komt, voor wandelingen, voor coaching gesprekken, Reiki, massages... Alles is mogelijk. Je voelt je hier onmiddellijk thuis! Aanrader!

Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden
2 augustus 2015 beoordeeld

Voor het eerst een vakantie in Portugal met overnachtingen bij een b&b. Annelies en Eugene zijn fantastische eigenaren die je van alles voorzien. Bij The Art of Joy heb je gelijk bij aankomst al een prettig 'thuiskomen' gevoel. Je voel je er snel op je gemak, mede door de prachtige locatie. 's Ochtends heerlijk uitgebreid ontbijten en een praatje maken met de eigenaren en/of andere gasten. Voor tips kan je bij Annelies terecht, die voorziet je van alle hand outs voor leuke routes en plaatsjes in de omgeving. Wil je ergen eten en moet je reserveren? Ze plegen een belletje voor je, dat is geen enkel probleem. Wij hebben hier in de korte tijd dat we er waren enorm genoten en vonden het echt jammer toen het er alweer op zat. Als we de kans hebben om terug te gaan naar Portugal, dan gaan we zeker terug naar Annelies en Eugene!

Kamertip: Alle kamers hebben uitzicht op de zuidkust van de Algarve, je kunt hier enorm ver kijken, dat is prachtig wakker worden!
  • Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
15 juli 2015 beoordeeld

Voor 9de keer weer genoten van heerlijke vakantie bij Annelies en Eus in The Art of Joy. Er is veel aandacht voor de gasten, rust, wandelgelegenheid, zwembad, jakuzi, heerlijke koffie en veel plezier!

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
8 juli 2015 beoordeeld

Met pijn in mijn hart ben ik gister weer vertrokken bij The art of joy.
Dit was de 5e keer dat ik naar dit bijzondere plekje mocht gaan.
Vandaar een 10+ voor the art of joy!
Er zijn vast vele mooie B&B's maar sommige spannen de kroon.
Een heerlijke plek om tot rust te komen, je te verdiepen, veel plezier te maken en voor heel erg genieten!

Je kan er (begeleid) wandelen,
1x per week kookt de eigenaar een geweldig diner.
Heerlijk gevarieerd ontbijt.
Er is een zwembad en een jacuzzi (puur genieten onder de sterren hemel) je kan je heerlijk laten masseren. En bijkomend naar behoefte een handlezing of wandelcoaching doen. Met een top gastvrouw en heer vol passie en warmte kan ik alleen maar veel lof uitbrengen! Het is een kado voor jezelf en partner!

Kamertip: alle kamers al een keer gehad maar ze zijn allemaal even fijn :-)
  • Verbleef: juni 2015, reisde alleen