15 juli 2015 beoordeeld

Voor 9de keer weer genoten van heerlijke vakantie bij Annelies en Eus in The Art of Joy. Er is veel aandacht voor de gasten, rust, wandelgelegenheid, zwembad, jakuzi, heerlijke koffie en veel plezier!

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
8 juli 2015 beoordeeld

Met pijn in mijn hart ben ik gister weer vertrokken bij The art of joy.
Dit was de 5e keer dat ik naar dit bijzondere plekje mocht gaan.
Vandaar een 10+ voor the art of joy!
Er zijn vast vele mooie B&B's maar sommige spannen de kroon.
Een heerlijke plek om tot rust te komen, je te verdiepen, veel plezier te maken en voor heel erg genieten!

Je kan er (begeleid) wandelen,
1x per week kookt de eigenaar een geweldig diner.
Heerlijk gevarieerd ontbijt.
Er is een zwembad en een jacuzzi (puur genieten onder de sterren hemel) je kan je heerlijk laten masseren. En bijkomend naar behoefte een handlezing of wandelcoaching doen. Met een top gastvrouw en heer vol passie en warmte kan ik alleen maar veel lof uitbrengen! Het is een kado voor jezelf en partner!

Kamertip: alle kamers al een keer gehad maar ze zijn allemaal even fijn :-)
  • Verbleef: juni 2015, reisde alleen
12 maart 2015 beoordeeld

We hebben inmiddels al twee keer verbleven in art of joy. Het is de perfecte plek als je op zoek bent naar rust en een adembenemend uitzicht, gecombineerd met een geweldige gastvrijheid. We verbleven beide keren in het appartementje. Afgelopen oktober kwamen we s'avonds aan en was de kachel al aangestoken en stond er prosecco met chocola voor ons klaar. Een heerlijk welkom dus. Annelies en Eugene kunnen je allerlei tips over restaurantjes (met name pastellerias ;-)), wandelingen en sightseeing geven in de omgeving. Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid. Eugene maakt daarnaast perfecte cappucino's. Een keer in de week kookt Eugene zeer uitgebreid voor zijn gasten.

• Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
15 oktober 2014 beoordeeld

We kwamen er op de bonnenfooi maar voelden ons er zo thuis dat we ons verblijf verlengd hebben naar een week. Hartelijke ontvangst en warme ruime kamers, dat heb je normaal gesproken niet in Portugal in oktober. naast het geweldige uitzicht is er op de kamer aan alles gedacht; nespresso apparaat, waterboiler, haardroger, bureau, muziek, shampoo/douche gel en goede wifiverbinding. Heerlijk ontbijt met een hoog gehalte aan gezelligheid, met de uitbaters Annelies en Eugene maar ook met de andere gasten. Wij zijn fervente wandelaars en kregen mooie routebeschrijvingen. Monchique is een geweldig wandelgebied.

• Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
9 oktober 2014 beoordeeld

Dit adres had ik doorgekregen via een vriendin, maar ze had niets te veel gezegd. Mijn verwachtingen zijn overtroffen; de prachtige ligging, fijne kamers, mooie wandelingen, vreugdevolle sfeer, ontspannend (massage en andere consulten zijn een aanrader) en dan een overvloedig ontbijt. Het enige wat tegenvalt is dat ik hier niet langer geboekt heb. Ik ga volgend jaar langer komen en de Wandelen, Yoga en op Ademweek doen. Bedankt en tot ziens dus lieve Annelies en Eus!!

• Verbleef: september 2014, reisde alleen