“Aanrader in Loulé”

20:00
Geclassificeerd als nr. 72 van 316 Restaurants in Loule
Keukens: Mediterraan, Portugees, Wijnbar, Pub en brouwerij
30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tweemaal zeer lekker gegeten hier!
Voornamelijk de ceviche, octopus met zoete aardappel en gevulde champignons konden ons bekoren. Personeel was zeer vriendelijk. Reserveren is aan te raden. Atmosfeer was zeer gezellig.

Datum van bezoek: augustus 2020

26 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag heerlijk gegeten. Voortreffelijke tapas! Sharing is Caring. Bijzonder restaurant in Loule. Super bediening, maar vooral lekker gegeten. Goede ambiance.

Datum van bezoek: januari 2020
27 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wouden graag op wandelafstand gaan eten vanuit ons hotel. Ze hadden het ook aangeraden vanuit het hotel om daar te gaan eten. Hadden gelukkig nog een terrasje buiten. De ober verklaarde de menu en gaf de suggestie aan. We hebben 4 tapas besteld eb brood. We waren aan de praat geraakt met de mensen aan het tafeltje naast ons waardoor de avond heel leuk was.
Probeer zeker een dessert.
We hebben heel lekker gegeten, redelijk wat gedronken en waren echt niet veel geld kwijt.
Niet twijfelen. Ga er zeker eens eten !

Datum van bezoek: september 2019
4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen vol goede hoop en na het lezen van recensies naar dit restaurant , maar helaas was het zwaar teleurstellend !
Personeel was zeer onvriendelijk en ronduit onbeschoft , alleen de eigenaar die in het begin uitleg kwam geven was een aardige kerel !
Wij hadden angus , fried chicken , garnalen in knoflook en patat en werkelijk niks was lekker .
Jammer de ambiance is leuk en de zaak ziet er ook leuk uit !

Datum van bezoek: augustus 2019
13 augustus 2018 beoordeeld

toevallig ontdekt bij het wandelen door Loulé, vlak aan het kasteeltje in de stad, heel gezellig buiten zitten op terras, en een heerlijke kaart, allemaal tapas van top kwaliteit dat je kan delen met uw gezelschap, neem 3 tapas per persoon en je hebt volwaardig gegeten, ook hier zeker reserveren, wij hadden geluk. Ze hielden ook direct rekening met de Allergieën van onze zoon.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die 11 da Villa bekeken, bekeken ook

In 11 da Villa geweest? Deel je ervaringen!