“Geweldige plek, verborgen parel, de beste koffie in Portugal! ”
Beoordeling van bean17

bean17
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Koffie en thee in Loule
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al meer dan 4 weken reizen we door Portugal. Van Noord naar Zuid.

Vandaag hebben we de beste koffie in heel Portugal gedronken. Inclusief overheerlijke appeltaart en bananen cake!

Ilona is super gastvrij, we werden hartelijk welkom geheten, een gezellig plek in de overdekte markt van Loule.

Komt allen naar deze geweldige plek! Must Enjoy!

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat leuk om ergens binnen te lopen en ineens in het Nederlands begroet te worden.
Ilona heeft hier een gezellige koffietent met échte koffie, heerlijke bananencake (homemade) en smoothies.
Zij gaf ons ook nog eens allemaal leuke tips voor de omgeving!
Zeker een aanrader voor een goeie kop koffie!

17 mei 2018 beoordeeld

Eindelijk een plekje in Portugal waar je lekkere cappucino kunt drinken,
Gewoon zoals het hoort! Perfect en met passie gemaakt, ook het zelfgemaakte
appelgebak is super!

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben met een groep gezellig koffie gedronken en overheerlijke appelgebak gegeten. Ilona en Jan (Nederlanders) zijn zeer gastvrij en hebben onze gasten met alle liefde ontvangen. Jan heeft nog korte uitleg gegeven en wat verteld over de olijfolie die te koop is in de bar. Met een volgende groepsreis komen we zeker weer terug!! En Ilona je appeltaart is goddelijk!

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke kleine koffiebar van Nederlandse Illona met goede, smaakvollekofgie. Zelfgemaakt gebak; ook de bananencake is erg lekker. Zit in Markthal. Aanrader als je daar rondloopt om eens binnen te lopen

Reizigers die bean17 bekeken, bekeken ook

Loule, Faro District

In bean17 geweest? Deel je ervaringen!