Beoordeeld op 30 juni 2019 via mobiele applicatie

Heerlijke vakantie gehad en verbleven in Sollagos . Heerlijk ruim en schoon appartement, hele goede Wi-Fi. Zowel centrum Lagos als diverse stranden op max 10 minuten loopafstand. Goed openbaar vervoer ook vlakbij. Wel wat rumoerige omgeving vanwege de vele verkeer/ laden-lossen hotel er tegenover en de meeuwen maar dat mocht de pret niet drukken. Zeer klantvriendelijke en behulpzame eigenaars. Lagos zelf is gezellige, plaats met diversiteit aan toeristen maar niet té toeristisch.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 13 juni 2019 via mobiele applicatie

We hebben genoten van ons verblijf in Sollagos. De gastheren ontvingen ons hartelijk en ons appartement was van alle gemakken voorzien. Alles was brandschoon, onze bedden werden elke dag opgemaakt en appartement schoongemaakt. Geen kinderen aanwezig. Klein minpuntje: ons benedenappartement was erg gehorig, de volgende graag boven!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 22 mei 2019 via mobiele applicatie

Super net appartement. Elke dag werden de kamers schoongemaakt.
Het is heel kleinschalig, dus niet te druk met andere gasten.
Hebben extra bijgeboekt omdat het zo goed beviel!
En heel vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

Het was een goed verblijf, elke dag werd onze kamer schoongemaakt en de bedden opgemaakt. We zaten overal dichtbij, konden het op loopafstand af. Vriendelijk personeel die altijd voor ons klaar stonden! Een aanrader voor iedereen die van rust houdtn

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 12 juli 2018

Fijn, schoon en ruim appartement en ideaal gelegen t.o.v. het strand en centrum. Door de kleinschaligheid lekker rustig. Vriendelijke eigenaar.
Mooie badkamer en keuken en van alles voorzien. Schoonmaak is dagelijks
en vaak ook nieuwe handdoeken. Lekker zwembad erbij.

Datum van verblijf: juli 2018