TripAdvisor
Zoeken
Vandaag geopend: 08:00 - 18:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Awesome dive!

Het was een superleuke kennismaking met duiken in de zee van Lagos. Goede instructeurs en een fijne ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
Luketw88
via mobiele applicatie
Topervaring!

Beoordeeld op 12 augustus 2019
Ruth_Antw
Lees alle 365 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Lagos
vanaf US$ 39,79
vanaf US$ 22,74
vanaf US$ 22,74
vanaf US$ 39,79
Beoordeeld op 12 augustus 2019

Ik had net mijn Open Water Diver brevet behaald en besloot twee duiken te maken in Lagos. Ik werd enorm gerustgesteld door duikinstructeur Ricadardo en zijn collega's. We doken in kleine groepjes, waardoor ik me erg veilig en ontspannen voelde. De sfeer op de boot was heel aangenaam en relaxed. Na de twee duiken, hebben me ze zelfs afgezet aan het treinstation zodat ik vlot naar mijn volgende bestemming kon reizen. Een absolute aanrader!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 29 juli 2019

Fantastische ervaring met mijn Instructeur. (Federico Espinoza Vidal) Zeer vriendelijke en behulpzaam. Stelde me gerust voor mijn eerste open zee duik.
Geweldige ervaring en veel leven gezien.
in een woord: Wauw

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 22 september 2017 via mobiele applicatie

Gisteren 2 uitstekende scheepswrakduiken gemaakt! Met leuke en behulpzame crew. Echt wel een aanrader!

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 13 augustus 2017

Ik was samen met mijn zus, zusje en ons mam duike. Ik vond het rrg spannend en ik wist niet wat ik moest verwachten. Zelfs toen er iets mis ging, wisten ze de situatie nog onder controle te houden. Ook zijn het erg vriendelijke mensen met humor.

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Beoordeeld op 26 juli 2017

Wij deden de 'Discover scuba diving'-sessie met eerst een oefensessie in het zwembad en dan echt in de zee. We vonden het een fantastische ervaring en het enthousiasme van onze instructeur (Sophie) werkte aanstekelijk. Een aanrader!

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie