“Prachtige tour, weg van alle toeristen!”

The West Coast Adventure Co.
Geclassificeerd als nr. 3 van 105 Outdooractiviteiten in Lagos
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met TJ als tourguide gingen we het avontuur aan: 3 hikes aan de westkust, de kust waar andere tours niet komen. TJ heeft echter zijn eigen routes uitgestippeld en er een avontuurlijk geheel van gemaakt. Soms met pittige klimmetjes of afdalingen en af en toe een 'bonus-track' voor degenen die willen en durven.
Al met al goed te doen wanneer je goed fit bent en een beetje avontuurlijk ingesteld! Het diner na zonsondergang met een wijntje is een mooie beloning voor alle inspanning. Aanrader!

Datum van activiteit: mei 2018

27 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als 2 veertigers hebben we meegedaan aan een wandeltocht langs de hoge kliffen. Een avontuur die we niet snel zullen vergeten. Ondanks mijn hoogtevrees heb ik de gehele tocht genoten, ook heb ik weinig gerookt deze dag. De tocht is erg leuk uitgezet door TJ en met zijn uitleg wordt je één met de prachtige natuur. We hadden een leuke groep en daarom was de afsluitende picknick zeer geslaagd. "Uncle" Ed en zijn vrouw willen hierbij nogmaals TJ bedanken, maar ook zeker de rest van de groep. Wij kunnen alleen maar zeggen: Prima tocht om iets meer te zien en te ervaren van het mooie Portugal.

Datum van activiteit: oktober 2017
5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een geweldige gids genaamd TJ ga je in een kleine groep op pad en ontdek je de mooiste plekken van de Algarve, ver weg van alle toeristen. Na twee mooie wandelingen eindigt de dag met een fantastische zonsondergang en een door de gids zelf verzorgd diner onder de sterren. De hele dag was onvergetelijk, en een must als je in de Algarve bent!

Datum van activiteit: augustus 2017
19 juli 2017 beoordeeld

Heel mooie tocht langs de ruige kliffen en kusten met een erg aangename gids en toffe groep. Zeker een ervaring die je heel lang zal bijblijven! Mijn vriendin en ikzelf waren er in elk geval heel erg van onder de indruk en hadden een ontzettend leuke en avontuurlijke dag.

Datum van activiteit: juli 2017
Bekijk meer beoordelingen
27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Onwijs leuke gids, een Amerikaan die bevangen is van de westkust en er vol passie over verteld. Je maakt twee wandelingen, een naar de hoogste clif van Europa en de andere naar de zonsondergang. Daar beleef je een zonsondergang als nooit tevoren met een Portugese picknick op een rots in zee. In het donker onder de sterrenhemel terug lopen naar de auto is ook een belevenis!
Samen met een hele leuke groep een geweldige middag en avond gehad!!

Datum van activiteit: augustus 2016

Reizigers die The West Coast Adventure Co. bekeken, bekeken ook

In The West Coast Adventure Co. geweest? Deel je ervaringen!