“Topervaring”

The West Coast Adventure Co.
Geclassificeerd als nr. 3 van 105 Outdooractiviteiten in Lagos
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
19 juli 2017 beoordeeld

Heel mooie tocht langs de ruige kliffen en kusten met een erg aangename gids en toffe groep. Zeker een ervaring die je heel lang zal bijblijven! Mijn vriendin en ikzelf waren er in elk geval heel erg van onder de indruk en hadden een ontzettend leuke en avontuurlijke dag.

Datum van activiteit: juli 2017

27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Onwijs leuke gids, een Amerikaan die bevangen is van de westkust en er vol passie over verteld. Je maakt twee wandelingen, een naar de hoogste clif van Europa en de andere naar de zonsondergang. Daar beleef je een zonsondergang als nooit tevoren met een Portugese picknick op een rots in zee. In het donker onder de sterrenhemel terug lopen naar de auto is ook een belevenis!
Samen met een hele leuke groep een geweldige middag en avond gehad!!

Datum van activiteit: augustus 2016
24 juli 2016 beoordeeld

Je ziet een zeer mooi stuk van de Algarve, dat je op jezelf anders nooit zou ontdekken. Een prachtige tocht, met mooie stukken tussen en over de rotsen. Er wordt prachtig afgesloten bij de zonsondergang. Gewoon doen! Thanks again TJ!

Datum van activiteit: juli 2016
26 mei 2016 beoordeeld

Deze tour had ik gevonden via tripadvisor en geboekt toen we nog thuis waren. Het mailcontact met TJ verliep super en al snel was de tour geboekt. Hij wilt niet teveel prijsgeven van wat er gaat gebeuren en dat is eigenlijk zo fijn! We waren met een groep van elf personen en wisten geen van allen wat we moesten verwachten. Maar Wauw!! echt geweldig! Volgende keer dat we in Algarve zijn, boeken we de andere tour bij TJ! We hadden nu de normale tour gedaan omdat we niet wisten hoe goede conditie je moest hebben, maar dit valt best mee hoor! Ook al raak je beetje achterop of vind je dingen eng, dan wordt er gewoon op je gewacht.
Ook mooi om te zien hoe TJ bezig is met de natuur. Onderweg ruimt hij vuiligheid die we tegen kwamen op en moedigt ons aan om hetzelfde te doen.
We hadden helaas niet echt topweer, er kwam tijdens de eerste wandeling mist opzetten, die de rest van de avond niet meer wegging. TJ wist er toch voor te zorgen ons een geweldige wandeling te geven en ons een heleboel mooie plekjes te laten zien.
Bij de laatste wandeling had hij het eten mee (yep, 75 kilo in zijn rugtas) en dit was heerlijk! Hij heeft het echt waar supergoed verzord!

TJ, thanks for the really nice hike, and when we get back into the Algarve, we will book the explorer.

Datum van activiteit: mei 2016
Bekijk meer beoordelingen
15 maart 2016 beoordeeld

Voor mijn 60 ste verjaardag wilde ik ik iets speciaals doen en besloot om met mijn man en volwassen kinderen naar de Algarve te gaan. Voor deze speciale dag vond ik een tour door de natuur, over de kliffen van de westkust. Dit heb ik in Nederland geboekt door een mail te sturen naar TJ van The West Coast Adventure Co. (westcoastlagos.com)
Dit is de meest speciale tour die ik ooit gemaakt heb.
TJ is de eigenaar en gids van deze onderneming. Hij vertelt met passie over deze streek. Hij is iemand die liefde en respect heeft voor de natuur.
We kregen allemaal een plastic zak mee om de afval die we tegen kwamen in te doen. Dit wordt achtergelaten door vissers die op de rotsen vissen.
Hier kom je geen andere toeristen tegen want hij is de enige die deze tour doet.

Je maakt twee wandelingen: 1 over de rotsen aan de westkust waar je de kustlijn goed kunt zien. Klimmen, dalen over kliffen lopen over de rand kijken ed. Prachtig!
2e naar het eind van de wereld en dan niet tussen de toeristen maar lekker op een rots naar de zonsondergang kijken. Onderwijl genieten van een lekkere picknick. Portugese tapas en wijn.

Een mooiere verjaardag kon ik mij niet wensen!

Datum van activiteit: maart 2016

Reizigers die The West Coast Adventure Co. bekeken, bekeken ook

In The West Coast Adventure Co. geweest? Deel je ervaringen!