“Goed cafe op een centrale plaats”
Beoordeling van Cafe Gil Eanes

Cafe Gil Eanes
Geclassificeerd als nr. 95 van 447 Restaurants in Lagos
Keukens: Portugees
31 mei 2018 beoordeeld

Een gezellig terras met vriendelijke bediening. De ligging is perfect aan een plein waar
altijd wel een muzikant zit. Lekkere sangria. Je kunt er ook tosti friet hamburger tapas eten.

7 september 2017 beoordeeld

Leuk eettentje/ cafe, gelegen aan een erg mooi pleintje midden in Lagos. De bediening was vlot en aardig. We hebben genoten van lekkere tosti's, vier drankjes, waaronder een halve liter bier, dit alles voor slechts 15 euro. Goed te doen, en als ik nog eens in Lagos zou zijn, zou ik weer kiezen voor dit cafe!

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier goed geluncht voor een prima prijs en ons ondertussen kostelijk vermaakt met wat er allemaal om ons heen gebeurde.

19 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier zit je goed :-) Heerlijke cappucino, de lekkerste van Lagos!
Gezellig terras aan het plein in de stad, muzikanten op het plein, goede sfeer.
De bediening spreekt ook Nederlands.
We hebben hier een uitsmijter ( zo staat het op de menukaart) gegeten, dat was een stevig ontbijt en lekker!
Bij Café Gil Eanes krijg je echt een vakantiegevoel

18 oktober 2016 beoordeeld

Gezellig terras vlotte bediening ,niet duur, spreken ook Nederlands..wat moet ik nog meer vertellen ....in een woord ... gezellig.....toppers

Reizigers die Cafe Gil Eanes bekeken, bekeken ook

Lagos, Faro District
Lagos, Faro District

In Cafe Gil Eanes geweest? Deel je ervaringen!