“Goed gegeten”

Keukens: Portugees
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben lekker gegeten. Was niet super verrassend, wel goede prijs-kwaliteit. Je kan hier echt eten voor een prijsje! We betaalden 27 euro voor mixed grill, een steak met chapignonsaus, een hapje vooraf, 2 glazen wijn en een frisdrankje. Was op aanraden van de uitbater van de B&B. Wordt ook vaak bezocht door de lokale bevolking... Reserveren is aan te raden...

6 maart 2016 beoordeeld

De sfeer is goed, ook de bediening en vriendelijke baas maar het eten kan beter. Na de lekkere vissoep kwam meteen het hoofdgerecht. Jammer genoeg was dat niet meer warm en de lamskoteletjes waren erg vet. de kebab met garnalen van mijn man waren zwart geblakerd.

11 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten. Zowel vis als vlees echt puur een erg smaakvol. Hele vriendelijke bediening. De porties zijn wel erg aan de grote kant, dat zou wat minder mogen zijn.

5 september 2014 beoordeeld

Heerlijk gegeten. Alle gerechten waren veel en lekker. We hebben brood vooraf op, daarma voor hoofd en nagerecht en waren samen nog geen 40 euro kwijt. Vooral de cheesecake achteraf is een echte aanrader! Persooneel was zeer vriendelijk, gingen leuk met onze dochter om. Kortom een restaurant om terug te komen. Beter als de meeste restaurants in het centrum waar je maar een nummer bent...

29 juli 2014 beoordeeld

In zeven dagen hebben wij er twee keer gegeten. Beide keren was het een succes! Het ligt een beetje uit het centrum van Lagos, maar zeer de moeite waard om op te zoeken. Ook een aanrader voor gezinnen.

• Sfeer

Reizigers die Prato Cheio bekeken, bekeken ook

In Prato Cheio geweest? Deel je ervaringen!