“Restaurant met fantastisch uitzicht”
Beoordeling van Antonio Restaurante

Antonio Restaurante
Geclassificeerd als nr. 140 van 454 Restaurants in Lagos
Keukens: Portugees
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het 6e jaar weer terug in Lagos en weer bij het strand van Porto de Mos. Waar je zeker moet gaan eten bij Restaurant Antonio, alles klopt hier gewoon. Waanzinnig uitzicht, super bediening en enorm kindvriendelijk. Verse vis en heerlijk vlees. Best Sangria in town, en dat alles in een vernieuwde zaak met i.p.v plastic tentzeil als afscheiding naar het strand, kraak heldere glazen schuifpuien. Obrigadíssimo e até em março 2019. Então nós bebemos um vinho do porto vermelho.
Rein en Jose, Holland

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op n geweldige locatie gelegen restaurant.
Keurig verzorgd en vriendelijke bediening.
Vandaag weer lekker vis gegeten. Heek en Zeeduivel. Redelijke prijs. Heerlijk vruchten toetje en koffie toe. Voor 4 personen ongeveer 75,- kwijt. Zeker n aanrader met mooi uitzicht op de zee.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan het strand op een mooi gelegen plekje bij de strandopgang van appartementencomplex Magnolia Mar, ligt dit prima geoutilleerde restaurant dat zich vooral onderscheidt door kwalitatief verse vis. Gonny en ik hebben er een paar maal heerlijk gegeten. Vooral de Cataplana was ongekend goed.

11 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen er gezellig eten.Vroegen bij de bestelling 1keer brood en 1x boter bij.Op de rekening stond het dubbele.
Ook mijn eten, garnalen in curry werd ineens als gamba's aangerekend .
Jammer, je voelt je bekocht, niet eerlijk, wij werken ook voor ons geld.

26 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk vis gegeten op Portugese wijze. Is een druk bezocht restaurant dus reserveer of zirg dat je op tij bent. Zeker de weekenden bomvol. Kwaliteit uitstekend en dus een aanrader.

Reizigers die Antonio Restaurante bekeken, bekeken ook

In Antonio Restaurante geweest? Deel je ervaringen!