TripAdvisor

Keukens: Steakhouse
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in Lagos ben en je houdt van vlees, dan raad ik je aan hier te gaan eten. We hebben een heerlijk stukje vlees op met een goed wijntje erbij.

Datum van bezoek: september 2019

21 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk rib-eye gegeten in combinatie met aardappelschijfjes en heerlijke koolsalade.
Daarbij een goed passende wijn maakt het geheel af.

Datum van bezoek: april 2019
25 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond via trip advisor gegeten bij don toro het zag er leeg uit dus na enige twijfel toch maar naar binnen gegaan en wat een heerlijk vlees hier de filet mignon maakt de naam best steaks in town zeker waar, mijn partner had ook heerlijke malse spare ribs!

Datum van bezoek: maart 2019
2 oktober 2018 beoordeeld

je kunt er binnen en buiten eten in dit kleine leuke restaurantje. Wil je buiten plaats hebben dan dien je wel te reserveren, er zijn maar een paar tafeltjes buiten. De bediening is goed. Er staan goede wijnen op de kaart en het advies is duidelijk. De vleesgerechten zijn erg goed.

Datum van bezoek: oktober 2018
26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede service en heerlijke steak, dit restaurant is zeker een aanrader! Het is boven niet heel sfeervol ingericht, maar er is voldoende plek en de tafels staan tenminste niet zo dicht op elkaar. En ze serveren heerlijk vlees.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Don Toro Angus Steakhouse bekeken, bekeken ook

In Don Toro Angus Steakhouse geweest? Deel je ervaringen!