Beoordeeld op 22 mei 2018

Dit is een TOP Resort op alle vlakken! Kamers, personeel, GASTRONOMIE, Half-pension regeling is UITSTEKEND,(Bediening aan tafel, super vriendelijk personeel, iedere dag ander menu met altijd keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 2 desserts, als extra krijg je nog een kleine amuse bij aankomst aan tafel en een pré dessertje voor het echte dessert) service level in dit resort is grandioos, fitness ruimte en begeleiding TOP, ligging voor golfparcours is fantastisch! Wij reserveerden via Pin High en speelden 2x Espiche Golf, Boavista en Palmares. Onze vakantie was GEWELDIG en vandaar een dikke pluim voor iedereen bij Cascade Wellness en Lifestyle Resort!

Kamertip: De kamer waar wij sliepen (107) is uitstekend gelegen. Rustig, centraal met een mooi zicht op het zwembad!
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
João C, Gerente de relações públicas van Cascade Wellness & Lifestyle Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Dear Emiel1958,

We would like to thank you for your kind review of your recent stay at Cascade Resort.

It is such a great pleasure for the team to read this words and see we delivered a memorable experience.

We can't wait to welcome you back again.

Kind regards,
Cascade Guest Relations Team

Beoordeeld op 18 oktober 2017 via mobiele applicatie

Prachtig gelegen hotel met waanzinnig uitzicht over de Atlantische oceaan. Mooie ruime kamer met goede service. Ruime keuze bij het ontbijt en prima gelegenheid om te lunchen in de middag. Wel wat verder van het centrum van lagos gelegen (25 minuten wandelen), maar tegen een kleine betaling kan je gebruik maken van de shuttle service van het hotel. Erg goede sportfaciliteiten aanwezig.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Cascade R, Diretor-Geral van Cascade Wellness & Lifestyle Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 oktober 2017

Dear Sander D,

Thank you for your great review. It really pleases us to see that you had a wonderful stay.

Do feel free to recommend us to any friends, families or colleagues that may be travelling to the Algarve and we would be delighted to look after them.

Hoping we will be greeting you again soon.

Beoordeeld op 13 oktober 2017

Prima resort voorzien van alle gemakken (golf, wellness, sportschool etc). Prima kamer met uitloop en uitzicht op zwembad van waaruit weer uitzicht op zee. We hadden halfpension dat iedere dag leek op exclusief a la carte eten. In een woord: prima verblijf met uitermate goede bediening.

Kamertip: Vraag naar kamer aan zwembad
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Cascade R, Diretor-Geral van Cascade Wellness & Lifestyle Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 oktober 2017

Dear Jos van Mierlo,

Thank you for your kind comments and generous rating regarding your stay at Cascade Wellness & Lifestyle Resort.

It is always very rewarding for our Team to read such an amazing comment.

We look forward to welcome you back soon!

Beoordeeld op 13 augustus 2017

Fijn resort. Mooi gelegen. Wel met auto naar Lagos centrum anders een flinke wandeling of het shuttle busje van het hotel (naar strand en Lagos), echter buiten Lagos centrum ook goede restaurants gevonden.
Appartement met 3 personen groot genoeg met keuken met veel apparatuur. Schoon en alles goed verzorgd. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Drie zwembaden waarvan 1 voor kinderen (met zand), 1 bij de restaurants en de derde - onze voorkeur - bij SPA lekker rustig.
Zeer goed ontbijt en prima bediening. Tuin en beplanting netjes verzorgd. BBQ avond prima en lekker.
Minpuntjes
1. Bedbank in woonkamer is niet echt goed om op te slapen te slechte vering - vraag om extra matras.
2. Uitzicht op voetbalveld die door het trainen van FC Porto was afgezet met bouwhekken en zwart zeil.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Cascade R, Diretor-Geral van Cascade Wellness & Lifestyle Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2017

Dear Martijn M,

Thank you for your positive review. We are delighted that you chose Cascade Resort and experienced an excellent level of service.

Thank you again for your feedback and we look forward to welcoming you back when you are next in Lagos.

Beoordeeld op 13 maart 2017

Luxueuze kamer / zeer uitgebreid ontbijt / netheid / klasse / vriendelijk personeel / prachtige locatie / schitterende tuin / veel wandelmogelijkheden / ligt wat afgelegen van oude stad, maar met auto ben je snel in Lagos / ook strand Porto Mos niet veraf / TOP

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Cascade R, Diretor-Geral van Cascade Wellness & Lifestyle Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 maart 2017

Dear Guests

Thank you very muh for sharing your recent and excellent experience at Cascade Resort.

We are pleased to read that you have realy enjoyed every moment of your holidays.

Thats the main goal and the most important of all at the Cascade.

The satisfaction of all our clients and guests its our success and reward.

Thank you for recommending us.

We look forward to welcoming you back again at the Resort.

Miguel Andrade