“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van O Marafado

O Marafado
Geclassificeerd als nr. 155 van 421 Restaurants in Lagos
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
29 september 2016 beoordeeld

Prima eten. Net even buiten de drukte. Weer eens wat anders. Leuke gezellige inrichting binnen. Gereserveerd via e-mail, werkte prima. Snel antwoord.

19 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo niet eens met de vorige beoordeling over jullie. De twee dames die er werken zijn echt heel leuk en vriendelijk. Maken altijd een praatje en ze schenken echt de lekkerste sangria van Portugal. De tapas zijn stuk voor stuk geweldig en goed klaar gemaakt. Mijn complimenten aan de kok!
De zaak zelf is heel gezellig ingericht en het uitzicht is prachtig.
Al met al je bent echt een avond uit bij dit restaurant. Dames wij komen voor we weg gaan zeker weer een avondje langs. Bedankt voor jullie altijd vriendelijke ontvangst!

14 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat wij de beoordelingen hadden gelezen gingen wij vol verwachting naar dit restaurant. Het ziet er van buiten erg vervallen uit. Van binnen wel gezellig. We bestelden een liter Sangria maar het was gewoon limonade met vruchtjes. De tomatensalade met gegrilde groene peper bestond uit 4 plakjes tomaat met peper uit een potje. Ook de andere gerechtjes vielen tegen. Het is niet te vergelijken met de spaanse tapas. Jammer van zo een prachtige lokatie met mooi uitzicht. Ons zien ze niet meer terug.

19 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Portugese tapas eten met een mooi uitzicht over Lagos en de naastgelegen heuvels. Keuze uit verschillende smakelijke vlees, vis - en groentetapas. Circa 3 gerechten per persoon is genoeg samen met brood en een nagerecht. Gerechten rond de 4 euro per stuk. Inrichting met Portugese attributen. Snelle bediening door wat stugge maar attente Signora.

16 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige tapasbar juist buiten Lagos. De tapas waren echt lekker en origineel. Een echte aanrader. Ook de bediening was heel korrect. Als het nu nog met een lach zou gebeuren, was het outstanding geweest.

Reizigers die O Marafado bekeken, bekeken ook

In O Marafado geweest? Deel je ervaringen!