“Kleinschalig top restaurant!”

Geclassificeerd als nr. 9 van 454 Restaurants in Lagos
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
19 juni 2018 beoordeeld

Het restaurant is erg klein, er staan binnen maar zes tafels. Toen wij er waren was maar één andere tafel bezet, maar dit zei niets over het eten en de gastvrijheid. De ober moest naast het bedienen ook helpen in de keuken, maar hij was zeer vriendelijk en hield ons op de hoogte hoe lang het nog zou duren voordat het eten zou komen. We kregen gratis een voorafje, zeer attent. Als hoofdgerecht had ik de eend, die was verrukkelijk! Ook de andere gerechten aan tafel waren goed. En vergeet de toetjes trouwens niet.

Datum van bezoek: juni 2018

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Gerechten zien er fantastisch uit. Vriendelijke bediening. Echt een aanrader. Gaan er zeker nog een keer heen.

Datum van bezoek: mei 2018
18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier na lezen van de reviews komen eten.
Wat een verademing.
Ik had de groentencurry, die was lekker knapperig en pikant.

Mijn vriend had de pepersteak. Die werd in het restaurant gebakken en gefambeerd wat zeker een meerwaarde geeft.
De eigenaar zei: If you don't like it you don't pay. En raad eens? We hebben betaald; -)

Nog een lekker dessert gegeten: een soort vijgentaart met sorbet. Verrassend lekker ook al leek het niet meteen mijn ding.

Nog een digestief van het huis gekregen om het bezoek helemaal als een topavond kunnen af te sluiten.

Datum van bezoek: maart 2018
19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben in nov. hier gegeten en het was goed. Nette bediening, spraken goed Engels, eten was gewoon goed. Wel apart dat je hier kon fonduen en kaasfonduen, dat zie niet zo vaak in deze regionen.

Datum van bezoek: november 2017
7 september 2016 beoordeeld

Toen we net aan waren gekomen hebben we dit restaurant uit het rijtje 10 beste restaurants in Lagos uitgekozen. Het ligt buiten het centrum in een leuk straatje, lekker rustig. Het was vrij laat en we wilden niet te veel eten, dus kozen we een hoofdgerecht met vis. Erg lekker klaargemaakt en als een schilderij opgemaakt. De eigenaar was tevens de enige ober en kwam nogal ongeduldig over toen we niet snel genoeg de wijn uitkozen. Ook liet hij merken dat hij het vreemd vond dat we geen starter namen. Hij had het ook wel erg druk, maar toen we niet meteen bestelden werden we even "vergeten". We namen ook nog een desert, en een port. Die laatste glaasjes dreven de rekening flink op. Inrichting van het restaurant vonden we niet heel bijzonder, met lelijke afscheiding van het keukengedeelte. Voor het eten zou ik het toch aanraden, maar wel aan de dure kant dus.

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Casa do Pintor - Gourmet & Bistro bekeken, bekeken ook

Lagos, Faro District

In Casa do Pintor - Gourmet & Bistro geweest? Deel je ervaringen!