“Zeer goed restaurant ”
Beoordeling van Real Portuguese Cuisine

Reserveren met
Real Portuguese Cuisine is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 454 Restaurants in Lagos
18 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Chique restaurant, Frans georiënteerd, zeer behulpzame en vriendelijke eigenaar. Gastvrij ook voor kinderen. Heerlijke eend en steak Portugesa gegeten en goede wijnen met prosecco van het huis vooraf.
Speciaal voor kinderen een aangepast menu gemaakt

Datum van bezoek: oktober 2018
João C, Proprietário van Real Portuguese Cuisine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2018

Dear Maralde,

Thank you so much for your wonderful review. It always makes our day to hear that our guests had a good experience at our restaurant.

Enjoy the rest of your holidays and we will be happy to welcome you back at Real one day.

All the best,

10 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is echt een aanrader vriendelijke ontvangst en bediening . Lekkere wijn van het huis . Heel lekker gerechten . En dat voor betaalbare prijzen . Top

Datum van bezoek: oktober 2018
João C, Proprietário van Real Portuguese Cuisine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2018

Dear Christ,

Thank you so much for your visit and for your kind words. We’re happy to know that you enjoyed your meal and the service at Real.

It was a pleasure serving you and we will be delighted to see you again in the future.

5 oktober 2018 beoordeeld

Soms ontdek je een pareltje wanneer je dit het minst verwacht. Restaurant Real in Lagos is er zo eentje. Ze hebben hun naam niet gestolen want we worden koninklijk ontvangen. In dit kleine restaurantje lijken alle tafeltjes gereserveerd maar de patron verwelkomt ons en zegt dat er wat afmeldingen zijn. We hebben dus geluk! De inrichting is strak en loungy net als de muziek. Een gerecht waar we al lang op verlekkerd zijn, staat hier op de kaart, namelijk de cataplana. Het wordt geserveerd in een grote opvallende koperen pan uit twee delen. Eenmaal op tafel gaat het deksel open en zien we een mix van flink wat vis, zeeduivel om precies te zijn, gamba’s, groenten en aardappelen in een heerlijke saus. Dit is een stoofschotel die niet alleen de smaakpapillen, maar ook de ogen streelt. Het is een gerecht vol kleur, geur en smaak en een echte belevenis. Met stip het beste wat we deze reis al gegeten hebben. Na de maaltijd krijgen we nog een heerlijke porto van het huis. Een adresje om te onthouden!

Datum van bezoek: oktober 2018
João C, Proprietário van Real Portuguese Cuisine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2018

Dear Nadine,

All the best,

21 september 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten, bijzonder vriendelijke eigenaar/ bediening. De tafel heb je voor de hele avond tot je beschikking. De gerechten zijn van uitstekende kwaliteit. Wij hadden vanwege de viering van een verjaardag een gedecoreerde tafel en werden toegezongen door eigenaar met personeel. Tevens een glas prosecco bij ontvangst.

Datum van bezoek: september 2018
jo_or451, Proprietário van Real Portuguese Cuisine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2018

Dear Guest,

15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is echt top. Het valt niet mee om een tafel op korte termijn te krijgen dus reserveer op tijd. De ambiance en de service naast het voortreffelijke eten geven een geweldig gevoel. De eigenaar weet ieder gekozen gerecht met een prima wijn te combineren. Mocht je voor een mooie beleving gaan dan is dit een must.

Datum van bezoek: september 2018
jo_or451, Proprietário van Real Portuguese Cuisine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2018

Dear Wil,

Reizigers die Real Portuguese Cuisine bekeken, bekeken ook

In Real Portuguese Cuisine geweest? Deel je ervaringen!