“Hier ben je welkom als gast.”
Beoordeling van Real Portuguese Cuisine

Reserveren met
Real Portuguese Cuisine is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 454 Restaurants in Lagos
30 mei 2018 beoordeeld

Als dit restaurant model staat voor hoe het gaat in Portugal, dan heeft het land nogal wat te bieden. Vriendelijkheid en aandacht voor de gast en de details.
Hoewel een aantal gasten weggestuurd werd, omdat alle tafels gereserveerd zouden zijn, mochten wij toch plaatsnemen en van de gastvrijheid genieten.
Met zorg klaargemaakte gerechten en als kers op de appelmoes (om het maar op zijn Nederlands te zeggen) een lekker glassje port van het huis als afsluiter.
Hier komen wij graag weer een keer op bezoek.

Joao P, Proprietário van Real Portuguese Cuisine, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

18 april 2018 beoordeeld

Warm welkom met een aperitief van het huis, heerlijk bereide gerechten en vriendelijk personeel.
De eigenaar? Komt regelmatig aan tafel om te vragen of alles naar wens is. Gerechten zijn voortreffelijk bereid.
Kortom voor ons, 4 personen, was dit een sterrenwaardig restaurant en hebben meteen voor een tweede bezoek geboekt.

Joao P, Proprietário van Real Portuguese Cuisine, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2018

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hadden we geluk. Dankzij een annulatie hadden we toch nog een tafeltje voor twee kunnen bemachtigen. Werden verwelkomd door een supervriendelijke man (ik vermoed de eigenaar). Eenmaal aan tafel kregen we een cava van het huis aangeboden. Ruime keuze van vis of vlees op de kaart. Aan de inrichting zie je dat het niveau van dit restaurant wat hoger is dan de vele toeristische restaurantjes in Lagos. Eten was voortreffelijk en van hoge kwaliteit. Bij afrekenen kregen we nog een glaasje porto aangeboden. Bediening was perfect en supervriendelijk. Bij het verlaten van het restaurant stond de eigenaar aan de deur samen met personeel om afscheid te nemen. Prijs is ok. Wij betaalden 75 euro voor twee voorgerechten, hoofdgerecht en dessert en fles superlekkere rosé. Ga daar maar eens in België op niveau voor eten.
Dit restaurant is een must wanneer in de buurt van Lagos logeert.

Joao P, Proprietário van Real Portuguese Cuisine, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 april 2018

10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles is hier in overtreffende trap, de bediening, het eten en de entourage. Het is een kleinschalig restaurant (6) tafeltjes en reserveren is noodzakelijk wat iets zegt over de populariteit. Het is, zelfs in het voorseizoen, elke avond vol. De bediening is liefdevol en attent. De eigenaar is een bescheiden, niet opdringerige, vriendelijke man die zowel bij aankomst als vertrek een vriendelijk woord tot je richt, een echte gastheer.Wij aten de vissoep, een maaltijd apart begeleid door warm brood met boter. De heerlijke witte wijn nuttigden we bij varkenwangetjes en de een mooie moot tonijn, een feestmaaltijd. Een heerlijke port van het huis rondde de maaltijd af. Dit restaurant is een abosulute aanrader!

Joao P, Proprietário van Real Portuguese Cuisine, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 april 2018

22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht met de vissoep en een kan witte sangria. Lekker klein en relaxed restaurantje in een van smalle straatjes van Lagos.

Joao P, Proprietário van Real Portuguese Cuisine, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 december 2017

Reizigers die Real Portuguese Cuisine bekeken, bekeken ook

Lagos, Faro District

In Real Portuguese Cuisine geweest? Deel je ervaringen!