“Gewoon top”
Beoordeling van Restaurante dos Artistas

Restaurante dos Artistas
Reserveren met
Restaurante dos Artistas is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 18 van 452 Restaurants in Lagos
Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
16 juli 2018 beoordeeld

Voor mij beste restaurant van Lagos,vriendelijke bediening,verzorgd,super eten,verschillende malen geweest voor mij top!

31 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk gerechten, die er ook fantastisch uit zien. Bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Restaurant ziet er gezellig en erg netjes uit. Tempo waarop de gerechten geserveerd worden is ook goed. Echt een aanrader als je lekker en rustig wilt eten.

21 februari 2018 beoordeeld

Na een verassende amuse, verder voortreffelijk geluncht ( 3 gangen) met een goed glas huiswijn. Uitstekende bediening en service. Prettige en sfeervolle zaak.

23 januari 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten, goede bediening en goede kwaliteit. Leuke entourage, erg sfeervol. Stoelen zaten niet zo lekker.

19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de goede beoordeling op
Tripadvisor zijn we hier gaan lunchen (op basis van de uitstraling aan de buitenkant en het feit dat er geen terras is, zouden we dit restaurant anders niet gekozen hebben). Maar we zijn erg blij dat we toch zijn gegaan. De bediening was vriendelijk en correct en sprak goed Engels, de wijn goed en het eten heerlijk! Geen uitgebreide kaart, maar voldoende keuze. En er bleek een leuke binnenplaats aanwezig te zijn, zodat je ook lekker buiten kunt zitten (bij ons regende het helaas)! Zeker een aanrader!

Reizigers die Restaurante dos Artistas bekeken, bekeken ook

In Restaurante dos Artistas geweest? Deel je ervaringen!