“Heerlijk”

Geclassificeerd als nr. 20 van 447 Restaurants in Lagos
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
20 augustus 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Grote porties. Mooie, gezellige tuin. Wel aardig aan de prijs.

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel goed restaurant met een heel lekkere Portugese keuken in een aangenaam kader, heel vriendelijk personeel, voor ons was het de afsluiter en ik ben blij dat we dit niet hadden gevonden in het begin van ons verlof anders ging het moeilijk zijn om dit te evenaren. We gaan zeker terug als we nog eens in de streek zijn.

3 juni 2017 beoordeeld

Een bijzonder restaurant met een mystieke uitstraling. We hebben heerlijk in de sfeervolle tuin gegeten. De bediening was vriendelijk en correct. Het eten meer dan goed. Prachtig opgemaakt. Grote , heerlijke porties. We komen hier zeker terug. We hebben genoten

5 mei 2017 beoordeeld

Iemand had ons dit restaurant aangeraden. Ook was ons verteld dat de porties ontzettend groot zijn. En dit was niet overdreven. We namen als voorgerecht een "couvert". Dit is vers brood met diverse smeersels en olijven. Hierna hebben we genoten van een enorm stuk vis en een bord vol eend. Alles goed op smaak. We komen hier zeker nog een keer terug.

29 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 7 x langdurig verblijf in Luz voor het eerst Cachoa gevonden, voor ons nu met stip op nummer 1. Zowel voor smaak als presentatie een toprestaurant. Grote porties, zowel geschikt voor de gourmet als de gourmand.

Hier gaan we nog heel veel terugkomen

Reizigers die Cachoa Restaurant bekeken, bekeken ook

In Cachoa Restaurant geweest? Deel je ervaringen!