“Fish&Chips zoals het hoort!”
Beoordeling van Ol' Bastard's

Ol' Bastard's
Geclassificeerd als nr. 7 van 454 Restaurants in Lagos
8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We moesten even wachten voor een tafel, in de tussentijd hebben we een cocktail gedronken in hun bar aan de overkant van de straat. Toen onze tafel gereed was kwam de ober dit vertellen. Binnen is het gezellig druk, het personeel is erg vriendelijk en spreekt perfect engels. Fish&Chips waren zoals deze horen te zijn- ze waren beter dan menig Fish&Chips in Engeland. De keuze is niet erg ruim, maar dit was voor ons geen probleem.
Als je op zoekt bent naar een makkelijke maaltijd die ook nog eens goed smaakt, is dit zeker een aanrader!

Datum van bezoek: september 2018

30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vis is super vers en zacht! Tip: reserveer tijdig! Het is er erg druk. Heb je tijd? Geniet van een heerlijke cocktail in thema tegenover in de bar terwijl je wacht op een tafeltje.

Datum van bezoek: juli 2018
23 juni 2018 beoordeeld

lekker gegeten voor een zeer correcte prijs(porties nogal groot)
behoorlijk druk maar zeker voor herhaling vatbaar.
originele presentatie van de gerechten.

Datum van bezoek: juni 2018
29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een aanrader! We hebben super lekker gegeten! Goeie bediening en een gezellig zaakje om in te zitten!

Datum van bezoek: mei 2018
31 oktober 2017 beoordeeld

Naar aanleiding van reviews op tripadvisor hebben we dit restaurant bezocht. Helaas was er op dat moment geen plek, maar een half uurtje later wel. We hebben dus meteen gereserveerd en zijn later teruggekomen. Het eten was erg lekker en de bediening erg vriendelijk. Het was erg druk, maar met een goede sfeer.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Ol' Bastard's bekeken, bekeken ook

Lagos, Faro District

In Ol' Bastard's geweest? Deel je ervaringen!