“Aanrader”
Beoordeling van 31 Bistro Vinho & Comp.

31 Bistro Vinho & Comp.
Geclassificeerd als nr. 5 van 375 Restaurants in Faro
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant heeft (binnen) maar een paar tafels dus je moet er ‘op tijd’ (Portugese begrippen dan) bij zijn.
De kaart is beperkt maar dat is zeker geen reden om niet naar het restaurant te gaan: het eten is heerlijk, evenals de wijnen.
Qua prijs is het niet het goedkoopste restaurant maar al met al is het zeker het geld waard.

Als je de gelegenheid hebt, werp dan een blik in de keuken...

13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met vriendinnen hebben we hier heerlijke tapas gegeten. Ook de verse sapjes zijn een aanrader. Gezellige intieme sfeer doordat er maar een paar tafeltjes zijn. Heel vriendelijk personeel.

9 april 2018 beoordeeld

Het interieur bestaat uit zelfgemaakte meubels, tafels worden ingedekt met een velletje schoolpapier en oma's servies en de gastheer vertelt enthousiast over het ontstaan van zijn bistro. Knus, intiem, huiselijk en dan heb ik het nog niet over de wijn en het eten. Zalig! Zeker de moeite waard als je in Faro bent.

1 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen net na openingstijd in dit restaurant aan en waren er alleen. De eigenaar kwam direct naar ons toe om het concept uit te leggen en liet ons vervolgens tapas kiezen. Erna liet hij weten als het een gepaste hoeveelheid was om te dienen als diner. Hij hielp ons de wijn te kiezen, die het beste bij de tapas paste. Het waren allemaal originele versies van de gerechtjes en een streling voor je smaakpapillen. De bediening was vriendelijk en uiteindelijk kreeg ik zelfs het recept van de varkenswangetjes mee. Tot slot: er was maar 1 dessert, maar ook dat was een schot in de roos. Hier kom ik graag nog terug om de rest van de kaart uit te proberen.

28 september 2017 beoordeeld

Klein restaurant met terras. Wordt door een stel gerund. Zij hebben hart voor de zaak, geven goede informatie, zijn vriendelijk, hij weet alles van de wijn en doet de bediening, zij runt de keuken. Als je haast hebt moet je hier niet zijn. De tapas waren verrassend en alle vijf heel erg goed. Zo lekker hadden wij ze nog nooit gehad. De wijn die we erbij geserveerd kregen paste prachtig.

Reizigers die 31 Bistro Vinho & Comp. bekeken, bekeken ook

In 31 Bistro Vinho & Comp. geweest? Deel je ervaringen!