“Uitstekende fietsverhuur”

US$ 41,90*
Vanaf
Natuurwandeling Ria Formosa
Geclassificeerd als nr. 6 van 38 Outdooractiviteiten in Faro
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor jonge kinderen, Activiteiten voor oudere kinderen, Kluisjes / opslag
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier voor meerdere dagen fietsen gehuurd. Uitstekende lichtgewicht fietsen voor een goede prijs. Personeel is erg vriendelijk en flexibel m.b.t. het tijdstip waarop de fietsen moeten worden teruggebracht.

De verhuurder heeft overigens ook flink wat e-bikes in de verhuur...

MTB A, Manager van MTB Algarve, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Hello =) Thanks you for the nice review we hope to see you again

3 juni 2017 beoordeeld

Mooie fietstocht door Parque Natural da Ria Formosa mede dankzij de goede fietsen van MTB Algarve. Service is goed.

19 oktober 2016 beoordeeld

ik heb veel van de algarve kunnen zien, in een uitdagende rit , samen met een super enthousiaste gids die goed Engels kon, erg professioneel! Wil je wat minder uitdaging? Dan passen ze dat gelijk voor je aan, maar als je er om vraagt maken ze het waard.

28 september 2016 beoordeeld

Samen met Filipe van MTB Algarve een 4 uur durende fietstocht gemaakt rond Faro, vooral het natuurgebied met de lagunes en dan verder naar Faro strand en langs de golfclub. Filipe is een enthousiaste gids die uitstekend fietsmateriaal verhuurt en een goede service biedt. Ze hebben ook downhill MTB tochten in de buurt van Faro en kunnen ook voor overnachtingen zorgen zowel in als rond Faro. Een aanrader voor de fietsliefhebber. Ze hebben een zaak in Faro vlakbij het station en in Albufeira.

Bekijk meer beoordelingen
15 september 2016 beoordeeld

We hebben bij Filipe 4 dagen een fiets gehuurd. Prima fietsen, schoon, goed onderhouden, kortom helemaal niets op aan te merken. Kregen ongevraagd voor een eventuele lekke band plakspullen, gereedschap en een pompje mee. Filipe nam voor ons de tijd en heeft zelfs nog een mooie fietsroute uitgelegd en op paper meegegeven. Hij is de aardigste Portugees die we tijdens onze vakantie zijn tegen gekomen. Filipe ga zo door, je bent een kanjer!!

Reizigers die MTB Algarve bekeken, bekeken ook

In MTB Algarve geweest? Deel je ervaringen!