PricelineUS$ 56
FindHotelUS$ 56
eDreamsUS$ 56
Beoordeeld op 14 juni 2017 via mobiele applicatie

Zeer goed gelegen hotelletje. De kamer en badkamer was basic en klein, maar alles was aanwezig. Het water in de douche is helaas niet stabiel van temperatuur, enkel indien je koud water neemt :-) Op zich is het wel proper, behalve dan de ventilatie roosters. Gehorige gangen maken dat je nachtrust soms verstoord wordt door andere gasten. Basic maar verzorgd ontbijt. Kleine cafetaria ernaast is even basic als de rest, maar dat zijn de prijzen ook.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 8 januari 2017 via mobiele applicatie

Leuk hotel in het centrum van Faro, dicht bij het openbaar vervoer, trein en bus. Het centrum en de haven zijn in 5 minuten te voet bereikbaar. Een goed ontbijt, Engelstalig sprekende receptionisten en heel bereidwillig om je vragen te beantwoorden. Een leuk hotel voor een redelijke prijs.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 1 november 2016

wij zijn 1 week in dit geweest waar de meeste gasten maar 1 nacht blijven
de gastvrijheid is enorm goed bij een langer verblijf.
volop tips en advies en begeleiding als je wilt.
onbijt is niet super uitgebreid maar gewoon goed

Kamertip: vogel spot rondvaart is geweldig
Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 8 september 2016

Een fijn hotel, zeker als je met de trein of bus Faro wil bezoeken. Het is dicht bij het station gelegen en toch recht in het centrum. Vriendelijk personeel en wat ik niet verwachtte van dit hotel was de zeer comfortabele bedden. Het ontbijt is included en kan op het terras. Een low budget hotel, perfecte prijs - kwaliteit!
We hoorden ook dat dit ook een goed hotel is voor als je met kleine kinderen op doorreis bent.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 2 september 2016 via mobiele applicatie

De locatie is super, op steenworp afstand van centrum faro. De kamer was echter zeer klein, en je kon amper om het bed lopen. Ook als je je koffers nog ergens kwijt wilt, is het lastig rond het bed te bewegen. Ontbijt is prima. Gehorige gang, waardoor het klappen van deuren en de lift ook s machte hoorbaar is, bv als de buren later thuis komen. Als je weinig op je kamer bent en een vaste slaper bent is het echter een prima plek voor 1 of 2 nachten.

Datum van verblijf: september 2016