Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
7 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 154
Expedia.com
US$ 160
Word beloond met One Key
Agoda.com
US$ 131
Hotels.comUS$ 160
PricelineUS$ 168
travelup.comUS$ 150
alle 15 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.438)
Beoordelingen filteren
2.438 resultaten
Waardering van reizigers
880
985
376
114
83
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
880
985
376
114
83
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 2.438 beoordelingen
Beoordeeld op 30 juni 2021 via mobiele applicatie

We hebben hier 1 nacht in een harbour view suite overnacht. De suite was kil, oud en naar onze maatstaven slecht schoongemaakt. Badkamer stelt ook niet veel voor, geen bad, kleine douche en 1 wasbakje. Tot half 1 was er in de slaapkamer harde muziek van boven te horen. Personeel prima, ontbijt was op zich ook goed.

Datum van verblijf: mei 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Mats B
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
AP Eva Senses Hotel, Marketing van AP Eva Senses Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2023
Google-vertaling

Dear 18laurenzr,
Thank you for staying at AP Eva Senses, and for your comments.
Our team is always ready to welcome you again.
Get closer to the AP Eva Senses Hotel and follow the news through our social media @ap.evasenses!
Best Regards,
AP Eva Senses Hotel Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 november 2020 via mobiele applicatie

Daar we al jaren in Portugal komen maar nog nooit Faro bezocht hadden vonden we het nu wel eens tijd. We besloten 2 nachten in Faro te blijven in hotel Eva. Het hotel ligt middenin het centrum aan de jachthaven. Naar de luchthaven is een 10 minuten rijden en het hotel heeft een taxi service naar de luchthaven ( tegen betaling ). De ontvangst is vriendelijk en alles wordt netjes uitgelegd. Aanrader is een kamer te nemen met uitzicht op de haven. Kamer is wat aan de kleine kant maar het blijft een stadshotel. Wel alles super netjes verzorgd. De reden om voor dit hotel te kiezen is natuurlijk het geweldige zwembad met rooftopbar. Het zwembad is groot en je ziet hier alle vliegtuigen landen en vertrekken. Hier kun je lekker een dagje relaxen onder het genot van een lekker drankje of hapje. Het ontbijt was goed georganiseerd in coronatijd. Je kreeg je eigen opschep bestek voor het buffet. Super mooi uitzicht. In de avond is rondom de haven veel te doen. Faro vonden we leuk om een keer gezien te hebben, het is een gezellige stad. Maar dit hotel was toch het hoogtepunt van ons bezoek aan Faro.

Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Reisde met een partner
2  Bedank Jaykayangels
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Liliana Conde, Gerente geral van AP Eva Senses Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2020
Google-vertaling

Dear Guest,
Thank you very much for sharing your experience at Eva Senses Hotel during your recent stay with us. We are very happy with such kind words, magnifying our effort and dedication, to provide such memorable experiences. We will share your comments with great satisfaction with the entire team.
It is very satisfying to know that the hard work of our staff is recognized by our customers, so we hope to continue to exceed your expectations.
It is also extremely important for us to know that our guests feel comfortable and safe in our hotel, especially during the current situation in which we live.
We have tried to take the possible and necessary measures in order to prevent the spread of covid-19. We are very pleased to know that you have really noticed that the measures are being followed not only by our staff but also by our amazing Guests.
We are grateful for all the compliments. A thank you is not enough for such amazing feedback!
It was a pleasure to receive and serve you. We are counting on you for your next stay here in Faro.
Best regards,
Liliana Conde
Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 oktober 2020

Centraal gelegen, onmiddellijk aan winkels en restaurants. We hadden een luxe suite met zeezicht en zicht op de jachthaven, ruim terrras. Neem je ontbijt op het gelijkvloers supermooi ingericht ipv het restaurant boven, enkel het zicht is er mooi maar gezellig is het er niet. Parkeren kan aan het hotel zelf indien er plaats is. Probeer de tapas in restaurant Chelsea en ga zeker ook naar restaurant Faaron en neem de parrillada voor 2, super lekker.

Kamertip: Kamer 300 Luxe suite met 2badkamers
Datum van verblijf: oktober 2020
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
1  Bedank chantal477
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Liliana Conde, Gerente geral van AP Eva Senses Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2020
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for taking the time and effort to post a personal review on our TripAdvisor web page on your stay at Eva Senses Hotel.
The Hotel does the best to provide our guests a unique experience, starting with our fantastic and cozy rooms, with amazing views to the docks and to the amazing Ria Formosa.
I am very pleased to know that you liked our Eva Senses Market. Our restaurant decoration is simpler and without major ornaments so that the view of our famous Ria Formosa is the highlight while you are having your meal.
Thank you very much for your candid review. Your feedback is extremely valuable to us as we strive to improve with each and every stay.
It would be a pleasure to welcome you back at Eva Senses Hotel.
Best regards,
Liliana Conde
Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 oktober 2020

2 dagen met mijn man verbleven in een superior kamer zeezicht. Vrij kleine kamer/badkamer. Wel met klein balkon. Het uitzicht is werkelijk fenomenaal en niet te evenaren. Wel last van geluiden van buiten, vraag een kamer zo hoog mogelijk. Ramen moesten s'nachts wel dicht vanwege de herrie, dan moet de airco aan anders is het te warm. Ontbijtbuffet was erg lekker, veel keuze en klein kookstation voor allerlei verse eivarianten.
Het ligt midden in het centrum, dus alles op loopafstand. Wat vonden wij echt minder: de rommelige incheck die je zelf online moet doen. Hier zit ik als gast van een 4-sterrenhotel niet op te wachten. Moesten zelf aan een computer paspoorten scannen, betalen, gegevens invoeren en sleutelkaarten maken. Werkte niet dus moest alsnog iemand komen helpen. Vreemde keuze die hier gemaakt is.
De rooftop/het zwembad was zeker ruim en heerlijk dat er een zwembad is zo midden in het centrum, maar wij vonden het allemaal slecht onderhouden. Dode planten in bakken, alle zwembadstoelen waren kapot, tafeltjes met afgebladderde verf. het zwembad oogde wat vies aan de rand. Lege glazen/servies bleef de hele dag op de tafeltjes staan. Niet zoals het een 4sterren hotel hoort. Omdat we om 5u moesten vertrekken voor onze vroege vlucht een ontbijtpakketje gevraagd. 2 drankjes (die we moesten inleveren voor de checkinn) en 1 wit broodje ham/kaas en 1 appel. Zou een volgende keer toch op zoek gaan naar iets anders in Faro. Slecht prijs/kwaliteitverhouding.

Datum van verblijf: oktober 2020
2  Bedank 519nicoleh
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Liliana Conde, Gerente geral van AP Eva Senses Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2020
Google-vertaling

Dear Mrs. Nicole,
Guest comments and suggestions are fundamental for a continuous optimization of our levels of service, for which reason the Hotel's team would like to thank you for assessing your stay with us.
We are sorry that we did not meet your expectations on certain aspects and please note that your comments are of extreme importance to us.
We realized that you enjoyed the location, the view from the hotel and the breakfast, unfortunately your experience was not positive and we apologize for that.
Despite the fact that our hotel changes every year, the size of the rooms is something difficult to change.
We are very sorry about the situation regarding the noise coming from the street. It is a situation that we have no control over.
Our self check-in is a new technology and we are testing it, our main purpose is to help guests and make procedures easier and faster, especially now that many of our guests avoid contact with people. The use of machines is one of the safest solutions, given that the current situation regarding the spread of covid-19 is not the most favorable. We understand your disappointment of not having the standard check-in that we are all used to.
However, our receptionists are always ready to help our guests with whatever is necessary, trying to make self-check-in experience easier and more pleasant.
Our pool is opened for outside guests, but it's clean, it is made by the hotel and when it is needed the barman has to warn our housekeeper. I will pass the message on to the maintenance department and try to solve all the problems you mentioned.
About the lunch box, we will talk to the respective departments and take your review into consideration.
Following the reported situation, we are deeply sorry to know that your experience fell short of your expectations.
For that matter, we would like to inform you that all the given information will be transmitted accordingly to the respective department, as we do want to improve each day with our guests’ suggestions.
We truly hope you will give us the opportunity to welcome you once again, meet your expectations and hopefully to have you as a loyal guest.
Best regards,
Liliana Conde
Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 oktober 2019

Super tof hotel met perfecte ligging in FARO. Ruime kamers, goede matras, lekker rustig, heerlijk geslapen. Ontbijt niks op aan te merken, heel uitgebreid. Fantastisch zicht vanuit de ontbijtruimte op de haven en ingang van oude stad. Ook heel fijn dat je lekker in het zonnetje kan ontbijten. Zijn er 3 nachten geweest. 1 dag eilandentour gedaan en 1 dag met de bus naar Albufeira. Voor de rest in FARO wat genoten. Zwembad op dak van hotel is ook groot voor een stadshotel. Zeker een + punt. Weinig negatiefs op aan te merken. Mss de roestige vuilbakjes op de kamer vervangen door nieuwe en mss nog iets beter poetsen. De glazen deur in de badkamer was vrij vettig. Ga hier niet meer teruggaan moet we nooit op dezelfde plaats op vakantie gaan maar raad dit hotel aan iedereen aan die naar Faro gaat.

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank girlyMeeuwen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
LuisMiguelCatarino, Gerente van AP Eva Senses Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2019
Google-vertaling

Dear GirlyMeeuwen
First of all, we would like to thank you for your comments and interest in sharing your experience.
The opinions of our guests are of great importance to us as part of our recognition program and service quality improvement process.
Every comment and evaluation is shared with our team members so we can all improve our services and products.
Thank you once again for your contribution and we hope to welcome you back soon in EVA Senses Hotel.
Best regards
Suzette Vasconcelos
Deputy Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken