“originele manier om Ria formosa te ontdekken”
Beoordeling van Algarve By Segway

Algarve By Segway
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 58,41*
Vanaf
Natuurpark Ria Formosa Birdwatching Segway Tour ...
Geclassificeerd als nr. 1 van 40 Tours in Faro
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
30 mei 2018 beoordeeld

We hadden geluk, enkel ikzelf en mijn man waren in de tour ... Onze gids Nelson was super, de natuur prachtig en de Segway's heel eenvoudig te besturen :) Een aanrader

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuke ervaring! Absoluut de moeite waard. Hoewel wij zeer regelmatig in de Algarve verblijven, was dit een heel nieuw zicht op de Ria Formosa. Nelson, de gids was erg vriendelijk en enthousiast. Dit gaan wij zeker nog een keer doen!

16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst 5 minuten in het ritme komen, daarna lekker rond Touren met de Segway. Gids Nelson weet enthousiast wetenswaardigheden te vertellen... zeker de moeite waard!!

11 april 2017 beoordeeld

Met vrienden een fantastische tour gemaakt door de Ria Formosa en de prachtige golfbanen, dit bijzonder enthousiast toegelicht door Nelson.

Bekijk meer beoordelingen
2 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eén woord, fantastisch. Mooi begeleid door André, toffe kerel en gaf leuke weetjes mee over de regio. Zeker een aanrader!!!

Reizigers die Algarve By Segway bekeken, bekeken ook

In Algarve By Segway geweest? Deel je ervaringen!