Algarve By Segway
Vandaag geopend: 09:00 - 23:00
Opslaan
Van tevoren boeken
Tours van Algarve By Segway zijn vaak snel uitverkocht. Reizigers raden aan van tevoren te boeken!

vertaald door Google
Manieren om Algarve By Segway te ontdekken
vanaf US$ 57,80
vanaf US$ 63,58
vanaf US$ 98,26
vanaf US$ 98,26
Beoordeeld op 26 april 2018 via mobiele applicatie

Super leuke ervaring! Absoluut de moeite waard. Hoewel wij zeer regelmatig in de Algarve verblijven, was dit een heel nieuw zicht op de Ria Formosa. Nelson, de gids was erg vriendelijk en enthousiast. Dit gaan wij zeker nog een keer doen!

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 16 juli 2017 via mobiele applicatie

Eerst 5 minuten in het ritme komen, daarna lekker rond Touren met de Segway. Gids Nelson weet enthousiast wetenswaardigheden te vertellen... zeker de moeite waard!!

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 11 april 2017

Met vrienden een fantastische tour gemaakt door de Ria Formosa en de prachtige golfbanen, dit bijzonder enthousiast toegelicht door Nelson.

Datum van activiteit: maart 2017
Beoordeeld op 2 november 2016 via mobiele applicatie

Eén woord, fantastisch. Mooi begeleid door André, toffe kerel en gaf leuke weetjes mee over de regio. Zeker een aanrader!!!

Datum van activiteit: november 2016
Beoordeeld op 13 oktober 2016

Dit is echt een aanrader als je in de Algarve op vakantie bent. Wij deden een rondrit in het prachtige natuurgebied Ria Formosa. We kregen eerst gelegenheid om te wennen aan de Segway en gingen daarna op pad. Geweldige omgeving, leuke gids, super vervoermiddel, kortom: als je dit leest, boek dan snel ook deze activiteit, je zult er geen spijt van krijgen!

Datum van activiteit: oktober 2016