TripAdvisor

Beoordeling van Le Cro Portugal - Tapas

Le Cro Portugal - Tapas
Geclassificeerd als nr. 1 van 178 Restaurants in Carvoeiro
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met onze dochter van 1 heerlijke tapas kunnen eten, echt een keer wat anders dan anders! De ceviche van zalm is een aanrader. De gastheer en -vrouw, zijn heel attent en hebben goede wijnkennis.

Datum van bezoek: september 2019

18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gerechten, maar niet geschikt voor kids die houden van gebakken vlees en patat.
Alles wordt vers bereid, een aantal gerechten met rauwe vis. Vegetarische gerechten en salades . Het maakt niet uit wat je kiest, want het is allemaal erg lekker.

Datum van bezoek: augustus 2019
8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere tapas, goede wijnen, per glas geserveerd met de nodige uitleg door de gastheer. Een jong koppel die echt hun best doen. Voor 4 tapas, lekkere wijn en een degestief, 56 euro. Hier moet je echt zijn!

Datum van bezoek: augustus 2019
2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig gegeten bij Le Cro. Smaakvolle en verse tapas zonder toevoegingen, lekkere wijnen en heerlijk dessert. De leuke bediening maakte het helemaal af.

Datum van bezoek: juli 2019
27 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriend heb ik hier 2 avonden achter elkaar gegeten. Normaal doe ik dat nooit maar wat was het daar geweldig! Alles klopte! Ze raden je een goeie hoeveelheid aan van de tapas en komen daarna met heerlijke bijpassende wijnen die ook goed bij jou passen. Super leuk en lief personeel en zekers te weten het beste restaurant van Carvoeiro!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Le Cro Portugal - Tapas bekeken, bekeken ook

Carvoeiro, Faro District

In Le Cro Portugal - Tapas geweest? Deel je ervaringen!