“Heerlijk”

Keukens: Wijnbar
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Iedereen die na Algarve komt raad ik aan om van alle beste Portugese wijntjes een beetje te proeven.. niet te veel je moet wel weg wanneer ze sluiten.. groetjes heerlijk en gezellig plekje.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk tentje waar je lekker op t terras aan hoge tafels kunt eten. Goede wijnen, goeie bediening, lekker eten.

23 februari 2018 beoordeeld

Per toeval zijn we hier terecht gekomen, en wat een geluk was dat! Een heerlijke avond vol topklasse tapasgerechten met bijpassende wijnen op advies van de sommelier. Service was uitmuntend en de prijs kwaliteit verhouding idem dito. Als je een wijn- en culinair liefhebber bent zit je hier goed.
We zijn de dag erna teruggekomen om nogmaals te genieten van enkele topgerechten (plus wijn uiteraard), zoals de overheerlijke Iberico en huisgemaakt ijs. We hebben een geweldige avond gehad en adviseren iedereen die van lekkere wijn en lekker eten houdt om hier naartoe te gaan. Je mist echt iets als je deze overslaat!

30 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Rundsteak stukjes uit Monchique, gehaktbalken in tomatensaus, patatas fritas en paddestoelen. Heerlijke wijn er bij tegen een goede prijs/ kwaliteit. Leuke bediening

10 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dramatische kwaliteit en volslagen verkeerde prijs/kwaliteitsverhouding.
Vlees was beneden alle peil.

Reizigers die Terroir bekeken, bekeken ook

Carvoeiro, Faro District

In Terroir geweest? Deel je ervaringen!