Beoordeeld op 2 januari 2020 via mobiele applicatie

Met onze twee kids een weekje doorgebracht. Ruim Apartement met twee slaapkamers en twee badkamers. Locatie is op een klif in de nabijheid van geweldige strandjes. Ontbijt is goed, schoonmaak is top. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: december 2019
Management_PPG, Gerente van Pestana Palm Gardens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2020

Dear Guest,
Thank you very much for submitting your review about your experience at the Pestana Palm Gardens. Thank you very much for your contribution and recommendation.
We look forward to welcome you again.
With kind regards,
Sérgio da Borralha / Unit Supervisor

Beoordeeld op 26 december 2018 via mobiele applicatie

Bij aankomst bleek de verwarming van het zwembad niet te werken. Dat was nou juist een reden om dit complex te boeken. Konden wel terecht bij de buren, maar dit was niet een zwembad om baantjes, maar meer om te relaxen. Het huis was perfect met 2 slaapkamers en badkamers. De schoonmaak kan wel beter. Elke 2 dagen schone lakens is niet echt nodig, maar na 9 dagen toch maar gevraagd of ze verschoond konden worden. De receptie erg behulpzaam en vriendelijk. Volgens het informatie boekje opent het restaurant om 8 uur voor ontbijt. Ok half 9 niet open, dus graag de info aanpassen, zodat de gasten niet voor niets bij het restaurant stsan.

Datum van verblijf: december 2018
Management_PPG, Manager van Pestana Palm Gardens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 december 2018

Dear Guest,

Thank you very much for sharing your opinion about our hotel with other people. We took note of all your constructive comments about our services, facilities and staff. We sincerely regret we did not meet your expectations in some aspects. Should you give us another opportunity to show you our high standards of services, where no efforts will be spared to make your next stay a most enjoyable and memorable one, we remain with kind regards.
Best regards
Sérgio da Borralha / Unit Supervisor

Beoordeeld op 27 december 2017 via mobiele applicatie

Mijn vakantie in Pestana Palm Gardens is voor mij elk jaar iets om enorm naar uit te kijken. De ligging is fenomenaal en het huisje waar we verblijven is prachtig en ruim. Het zwembad is ook super mooi en proper. En de cocktails aan het zwembad zijn heel lekker!!!

Datum van verblijf: december 2017
Management_PPG, General Manager van Pestana Palm Gardens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2018

Dear Guest,

Thank you very much for your excellent review of Pestana Palm Gardens.
We are delighted to hear you had another wounderful holiday with us and that you are regular guests here.

We look forward to welcoming you back very soon.
Kind regards,

Management Pestana Palm Gardens

Beoordeeld op 6 oktober 2016

Wij zijn een week in dit kleinschalige appartementencomplex geweest. Vriendelijk ontvangst bij receptie. Goede uitleg. Prachtig luxe en schoon appartement met woonkamer, wc met douche en keuken beneden. Keuken is van alle gemakken voorzien. Zoals vaatwasser, wasmachine, koffiezetapparaat, waterkoker, eleftrische kookplaat, broodrooster en grote koelkast met vriesvak. Boven twee slaapkamers en een ruime badkamer met bad en wc. Goede bedden. Voldoende handdoeken. Bedden 2x per week verschoond. Iedere dag bedden opmaak en verschonen prullebakjes.Alle ruimtes zijn voorzien van airco. Zowel beneden als boven een TV met veel zenders en op BVN nederlandse teletekst. Buiten nog een balkon met zitje en parasol. Sommige appartementen hebben ook een tuin met uitzicht op zee. (meerprijs)In het hele complex uistekende WIFI. Het complex is erg schoon en keurig onderhouden. Mooie planten en bloemen. Prachtig schoon zwembad. In de wintermaanden verwarmd. Ruim voldoende gratis ligbedden en parasols. Nadeeltje is dat de zeemeeuwen je in de ochtend krijsend wakker maken. Op het complex is ook een goed restaurant. Lekker eten en vriendelijke bediening.(zie aparte beoordeling) Centrum Carvoeiro op 1,5 km en mooi strand op 10 minuten lopen. Kleine supermarkt op 500 meter of grote supermarkt op 10 minuten rijden. Wij hebben een prima week gehad. Voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Kamers achter en midden op complex hebben een achtertuin met zicht op zee en rotsen
Datum van verblijf: oktober 2016
Sally C, Diretor de vendas van Pestana Palm Gardens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2016

Dear Guest,
Thank you for your outstanding and detailed review of Pestana Palm Gardens.

We are delighted to hear you had such a wounderful holiday with us in Palm Gardens and that you enjoyed our accommodation and felt so comfortable.
We are glad to hear our staff were so friendly and helpful.

We look forward to welcoming you back sometime in the near future.
Best regards,
Management Pestana Palm Gardens

Beoordeeld op 1 mei 2016

De kamers zijn mooi en compleet ingericht keukengerei, televisies, bedden, zeep, afwasmiddel, handdoeken theedoeken kortom aan alles is gedacht. De kamers zijn voorzien van een ruime keuken, met afwasmachine, wasmachine, oven magnetron grote ijskast. Alles is prima in orde en alles is zeer schoon. De kamers worden heel regelmatig schoongemaakt en bedden worden dagelijks opgemaakt. De personeel is uiterst vriendelijk. We zaten eerst in het voorste gedeelte maar doordat er op het moment dat wij er verbleven het broedseizoen van de meeuwen was hadden we in het voorste gedeelte daar enigszins last van. We zijn toen verhuisd naar het laatste blok huizen weliswaar de superior rooms maar die zijn het dan ook meer dan waard. Fantastisch uitzicht over de oceaan en zelfs een dakterras. Vlakbij 6 minuten met auto drie supermarkten die alles hebben wat je nodig hebt om de vakantie uitmuntend te vieren. op loop afstand 5 minuten een geweldig strand. Het hotel heeft een fijn verwarmd zwembad en een goed restaurant. (de bediening en het eten was uitstekend)

Kamertip: kamer 80 is denk ik de beste
Datum van verblijf: april 2016
Sally C, Diretor de vendas van Pestana Palm Gardens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2016

Dear Guest,

Thank you for your excellent review of Pestana Palm Gardens, your feedback is very important to us.

We are very pleased to hear that you enjoyed such a spectacular holiday with us in Palm Gardens and that our Villas were more than accommodating in every way.
Our staff are well known for their kindness and willingness towards our guests therefore we are very greatful for your comments.

We hope to welcome you back sometime in the near future for another wonderful holiday in Palm Gardens.

Best regards, Management