Hotel Mirachoro Praia(Carvoeiro)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Pestana Golf Resort Gramacho(Carvoeiro)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 146 per nacht.

Tivoli Carvoeiro(Carvoeiro)
Official Site
  • Gratis parkeren
Placid Village(Carvoeiro)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Colina Village(Carvoeiro)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 7.780
TripAdvisor
  • Gratis parkeren
O Castelo Guest House(Carvoeiro)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
3 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Tui de reis geboekt. We dachten dat het een 'allerdaagse' bungalow zou zijn op een park zoals er zoveel zijn, maar het werd een fantastisch vakantiehuis op een mooi park! Ruime bungalow, netjes, ruimte zat voor 6 personen, prachtig uitzicht vanaf het dakterras en dat alles met mooi weer erbij. Super. Schoonmaak en onderhoud keurig verzorgd. Weinig vertier op het park, all inclusive komt niet in de buurt van wat resorts in Turkije bieden. Een auto huren is zeer aan te raden.

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
18 oktober 2016 beoordeeld

Appartement op begane grond. Woonkamer, keuken, slaapkamer, hal, 2 badkamers.
Gerenoveerd en dus wat duurder. maar je krijgt waar voor je geld. Je kunt ook kiezen voor een in appartement in de oorspronkelijke staat, maar dat is kwalitatief wat minder.
TV is nogal klein, enorm zenderaanbod via satelliet-TV. Geen gebruik van gemaakt.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
18 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat ik beginnen dat dit park er zeer schoon en verzorgd uit ziet, het 2 kmr app waar wij in zaten ook. Het enige minpunt dat wij hebben is het slechte bed in de woonkamer (uitgeklapte slaapbank). Niet normaal hoe slecht. Ik weeg zelf 85 kg en kon niet eens normaal op het bed zitten of er knapte al een dunne plank uit het gammele onderstel. Het matras was nog dunner dan een pizzabodem, de spiraalveren welke in het matras zitten poeren lekker in je hele lichaam, en als je eenmaal lag rolde je lekker met je tweetjes naar het midden van het bed..Kortom beiden niet geslapen en een hoop ergernis op de eerste dag van de vakantie. Direct een klacht ingediend bij de receptie. We kregen een extra matras uitgereikt. We hebben daarop de slaapbank ingeklapt en twee matrassen op de grond gelegd, dat was niet optimaal maar al een heel stuk beter. Onze kinderen sliepen in de slaapkamer, deze bedden waren overigens prima. Kortom wil je na de vakantie uitgerust thuis komen boek dan als gezin met twee kinderen een appartement met 2 slaapkamers, anders vrees ik dat jullie hetzelfde overkomt als ons. Voor het management van het park wordt het tijd om zelf een nacht op zo'n slaapbank te overnachten, dan staan er morgen nieuwe hoop ik. Deze bedbanken zijn niet meer van deze tijd, laat staan het matras. Zelfs een kleuter loopt er nog een hernia van op. Overigens is het park voor de rest prima, personeel is erg vriendelijk.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
27 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier een week geweest. Wij hadden een appartement. 2 badkamers, ruime slaapkamer, terras. Heerlijk. Schoonmaak kwam 3x in de week langs. 1x schone handdoeken gehad. Super goed onderhouden park, zwembad vlakbij en een kwartiertje lopen naar het dorp met strand. Wel steile weg, dus niet geschikt voor minder validen. Douche was helaas beetje aan de krappe kant, maar dat is geen groot minpuntje. Kortom: heerlijke vakantie gehad!

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
9 juni 2016 beoordeeld

Fijne vakantie gehad op mooi park , met 3 zwembaden , tennisbanen en een in mei heropende trendy zwembad bar waar je ook snacks kunt eten.
Ook de andere horeca was goed vooral de Italiaan aan de overzijde app. 203 was helaas zeer gedateerd en oubollig en de schoonmaak liet ook te wensen over b.v.
1 x handdoeken wissel in 11 dagen.
Er zijn wat steile klimmetjes in het park,
app. 203 lag direct aan het 2e zwembad het was er heerlijk rustig en het was er goed toeven
Alle medewerkers op het park waren erg vriendelijk en behulpzaam.
Er rijd 3 x per dag een busje naar Carvoeiro heen en weer ook is het wel te belopen
ongeveer 15 minuten heen omlaag terug stevig klimmen Taxi 5 tot 6 euro
In Carvoeiro een klein vissersplaatsje met een klein strandje zijn voldoende eetgelegenheden en terrasjes

Kamertip: Park minder geschikt voor minder validen, let op met kamertype kiezen.
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner