“Rust en ontspanning in de Algarve.”
Beoordeling van Quinta do Paraiso

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Quinta do Paraiso
Beoordeeld als nr. 11 van 18 hotels in Carvoeiro
18 mei 2017 beoordeeld

Voor de derde keer een huisje op dit park. Netjes en verzorgd allemaal. Alle ramen en deuren zijn voorzien van horren, helemaal top. Prima koelkast en elektrisch fornuis. Even wennen met het koken, maar ging perfect. Zwembaden zijn schoon en mooi. Eentje is inmiddels zelfs verwarmd.

Kamertip: Huisjes voor 4 personen zijn ruim geschikt.
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner

3 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Tui de reis geboekt. We dachten dat het een 'allerdaagse' bungalow zou zijn op een park zoals er zoveel zijn, maar het werd een fantastisch vakantiehuis op een mooi park! Ruime bungalow, netjes, ruimte zat voor 6 personen, prachtig uitzicht vanaf het dakterras en dat alles met mooi weer erbij. Super. Schoonmaak en onderhoud keurig verzorgd. Weinig vertier op het park, all inclusive komt niet in de buurt van wat resorts in Turkije bieden. Een auto huren is zeer aan te raden.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
18 oktober 2016 beoordeeld

Appartement op begane grond. Woonkamer, keuken, slaapkamer, hal, 2 badkamers.
Gerenoveerd en dus wat duurder. maar je krijgt waar voor je geld. Je kunt ook kiezen voor een in appartement in de oorspronkelijke staat, maar dat is kwalitatief wat minder.
TV is nogal klein, enorm zenderaanbod via satelliet-TV. Geen gebruik van gemaakt.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
18 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat ik beginnen dat dit park er zeer schoon en verzorgd uit ziet, het 2 kmr app waar wij in zaten ook. Het enige minpunt dat wij hebben is het slechte bed in de woonkamer (uitgeklapte slaapbank). Niet normaal hoe slecht. Ik weeg zelf 85 kg en kon niet eens normaal op het bed zitten of er knapte al een dunne plank uit het gammele onderstel. Het matras was nog dunner dan een pizzabodem, de spiraalveren welke in het matras zitten poeren lekker in je hele lichaam, en als je eenmaal lag rolde je lekker met je tweetjes naar het midden van het bed..Kortom beiden niet geslapen en een hoop ergernis op de eerste dag van de vakantie. Direct een klacht ingediend bij de receptie. We kregen een extra matras uitgereikt. We hebben daarop de slaapbank ingeklapt en twee matrassen op de grond gelegd, dat was niet optimaal maar al een heel stuk beter. Onze kinderen sliepen in de slaapkamer, deze bedden waren overigens prima. Kortom wil je na de vakantie uitgerust thuis komen boek dan als gezin met twee kinderen een appartement met 2 slaapkamers, anders vrees ik dat jullie hetzelfde overkomt als ons. Voor het management van het park wordt het tijd om zelf een nacht op zo'n slaapbank te overnachten, dan staan er morgen nieuwe hoop ik. Deze bedbanken zijn niet meer van deze tijd, laat staan het matras. Zelfs een kleuter loopt er nog een hernia van op. Overigens is het park voor de rest prima, personeel is erg vriendelijk.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
27 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier een week geweest. Wij hadden een appartement. 2 badkamers, ruime slaapkamer, terras. Heerlijk. Schoonmaak kwam 3x in de week langs. 1x schone handdoeken gehad. Super goed onderhouden park, zwembad vlakbij en een kwartiertje lopen naar het dorp met strand. Wel steile weg, dus niet geschikt voor minder validen. Douche was helaas beetje aan de krappe kant, maar dat is geen groot minpuntje. Kortom: heerlijke vakantie gehad!

Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
9 juni 2016 beoordeeld

Fijne vakantie gehad op mooi park , met 3 zwembaden , tennisbanen en een in mei heropende trendy zwembad bar waar je ook snacks kunt eten.
Ook de andere horeca was goed vooral de Italiaan aan de overzijde app. 203 was helaas zeer gedateerd en oubollig en de schoonmaak liet ook te wensen over b.v.
1 x handdoeken wissel in 11 dagen.
Er zijn wat steile klimmetjes in het park,
app. 203 lag direct aan het 2e zwembad het was er heerlijk rustig en het was er goed toeven
Alle medewerkers op het park waren erg vriendelijk en behulpzaam.
Er rijd 3 x per dag een busje naar Carvoeiro heen en weer ook is het wel te belopen
ongeveer 15 minuten heen omlaag terug stevig klimmen Taxi 5 tot 6 euro
In Carvoeiro een klein vissersplaatsje met een klein strandje zijn voldoende eetgelegenheden en terrasjes

Kamertip: Park minder geschikt voor minder validen, let op met kamertype kiezen.
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
22 mei 2016 beoordeeld

Een ruim appartement (2 slaapkamers met bedbank in de woonkamer) aan het eind van het vakantiepark. Italiaans restaurant op het park met prima maaltijden en afhaalservice is elke dag geopend vanaf 18.30 uur. Andere restaurant op het park gaat pas medio mei open. Daar hebben we geen gebruik van kunnen maken.
Prima zwembad met ligweide en ligbedjes. Een auto huren is aan te raden, zodat de omgeving uitgebreid kan worden verkend. Let op de lange wachttijden bij o.a. Avis! Ook al heb je tevoren geboekt. En de verplichte extra kosten voor verzekeringen!

Kamertip: Bovenverdieping appartementen eind park (v.a. nr. 200) hebben klein balkon, hetgeen voor 2 personen ...
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Carvoeiro in overweging
op 2,1 km afstand
Monte Dourado Resort
nr. 7 van 18 in Carvoeiro
199 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Quinta do Paraiso geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Quinta do Paraiso

Adres: Praia do Carvoeiro, Carvoeiro 8400-558, Portugal
Locatie: Portugal > Algarve > Faro District > Carvoeiro
Voorzieningen:
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 11 van 18 hotels in Carvoeiro
Prijsklasse: € 31 - € 139 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Quinta do Paraiso 3*
Aantal kamers: 190
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, TripOnline SA, Hotels.com, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Quinta do Paraiso met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Quinta Do Paraiso Carvoeiro

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?