Beoordeeld op 1 oktober 2018 via mobiele applicatie

Hotel oogt mooi, en is ook zo .
Personeel is super vriendelijk en behulpzaam.

Kamer:
Wij hebben een kamer met beperkt zeezicht( eindelijk zwembadkant op 2de verdiep. ) prachtige compacte kamer.
Jammer dat het eindelijk een familiekamer is met verbindingsdeur. Alles wat de buren zeggen of doen hoor je perfect . Heel stresserend!
Matras is ook aan vervanging toe want te zacht en ik lig precies in een put . Rugpijn bij opstaan!.
Elke dag wordt er gepoetst, bedden opgemaakt en verse handdoeken gelegd al vergeet de poetsvrouw wel de vette vlekken van zonnecrème weg te vegen. Ook van onze voorgangers!

Zwembad.
Te klein en rond om deftig te kunnen zwemmen en ligbedden zouden beter zitten met een matras. Nu heb je last van het ijzeren frame in je billen als je lang rechtop zit.
Tegeltjes en vloer brokkelen af in zwembad.
Naar het strand van hotel gaan is geen optie , een te gevaarlijke trap voor klein strandje.

Restaurant:
S’morgens veel te weinig plaats om te ontbijten op het terras! Wel heel lekker en uitgebreid ontbijt!
Wat ze je s’avonds bieden is heel lekker , maar aanbod is heel miniem. Is dit omwille van het einde van het seizoen? Eerste 2 avonden waren ok , nu precies de indruk dat er steeds minder wordt aangeboden . De Italiaanse avond was meer voor een snack s’middags . We kwamen met honger van tafel mede ook door dat we geen zo’n fan zijn om s’avonds veel koolhydraten te eten.

De skybar:
Jammer dat die zoveel verhuurd wordt voor privé aangelegenheden , als hotelgasten ben je dan niet welkom.

Al bij al genieten we toch van onze vakantie. Hotel is ideaal gelegen om de vele mooie stranden en dorpjes te bezoeken met een wagen.
Komen we hier nog terug ? Dat betwijfel ik omwille van de kleine ergernissen.
Hier kan aan gewerkt worden.

Conclusie: prima hotel voor een 4 * voor wat we hebben betaald mocht het ietsje meer zijn .

Datum van verblijf: oktober 2018
MarioCustodio, General Manager van Tivoli Carvoeiro Algarve Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2018

Dear caroline v
Thank you for sharing your experience with us.
I do regret to read that we were not able to fully meet your expectations during your stay, please accept our apologies.
We always try to accomodate our guests with the best comfort to provide them a positive experience and regret that this was not the case. Your comments are very important for us, as it allows us to improve the guest experience and kindly be informed that they have been shared within the Team, for improvement measures.
Our Hotel outlets sometimes can have private functions and we do regret that it coincided with your stay with us.
I truly hope you will consider visiting us again and give us the chance to provide you a genuine Tivoli experience..

Beoordeeld op 12 augustus 2018

Mooi hotel, goede service. Heel lekker ontbijt. Wij verbleven in half pension en ook het avondeten was goed. De bedden waren zalig! Hygiene op en top! Helemaal niets aan te merken op dit hotel. Ook de ligging is goed. Op wandelafstand van het centrum en ook andere steden zijn met de wagen heel vlot bereikbaar. Ik zou dit hotel zeker aanraden.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Minor Hotels
MarioCustodio, General Manager van Tivoli Carvoeiro Algarve Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018

Dear 737caroline,
Thank you for sharing with us your amazing experience at Tivoli Carvoeiro.
It is truly a pleasure to read that all our services and facilities have met your expectations and all together have made your stay with us a pleasant experience.
Hope to welcome you back once more for another memorable stay.

Beoordeeld op 27 juli 2018

bij inchecken foute en slechte informatie voor het openen van een lopende rekening. Er werd ons drie versies verteld en uiteindelijk bleek het nog niet te kloppen. Wel een beetje vervelend. Kamers en hotel proper en netjes, eten zeer lekker; héél uitgebreid ontbijt. Spijtig dat er soms veel zetels als van 's morgens vroeg bezet zijn met handdoeken, die dan pas in de late namiddag in gebruik worden genomen voor zeer korte tijd.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Minor Hotels
MarioCustodio, General Manager van Tivoli Carvoeiro Algarve Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2018

Dear Sonja973,
Thank you for sharing your experience. We appreciate your sincere feedback on your recent visit to our Hotel, regretting that not all met your expectations.
Accept our most sincere apologies for the discomfort felt, your comments regarding the information given at check-in, has our greatest attention and we are already dedicating our efforts to improve it, giving the greatest comfort to our guests.
Thank you for your positive feedback regarding our services and gastronomic options.
We do hope to have the pleasure to welcome you back for a fully enjoyable stay.

Beoordeeld op 13 juli 2018

Wij hadden een familiekamer op de 6de verdieping (inkom hotel op straatniveau is 5de verdiep). Mooi uitzicht op zee, tuin en zwembad. Kamer en terras zijn heel ruim. Er wordt 2 keer per dag schoongemaakt. Sky bar op 7de verdiep is mooi om te zitten. Ligging van het hotel is net uit het centrum maar wel op wandelafstand.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Minor Hotels
MarioCustodio, General Manager van Tivoli Carvoeiro Algarve Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2018

Dear Peter D,
Thank you for sharing your experience at Tivoli Carvoeiro and your kind comments towards our facilities, services and also our Team Members. We are delighted to have your amazing feedback and hope to welcome you back soon for another memorable experience.
With our best regards,

Beoordeeld op 5 juni 2018

Tivoli Carvoeiro is een geweldig hotel op een unieke locatie. Echter, 5 sterren is te hoog gegrepen. De recente verbouwing is veel te snel uitgevoerd, waardoor er tal van mankementen zijn. De medewerkers daarentegen zijn absoluut 5 sterren waard!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Minor Hotels
MarioCustodio, General Manager van Tivoli Carvoeiro Algarve Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2018

Dear Mr ToyStoryBob,
Thank you for your kind comments regarding your recent stay at our hotel.
We were delighted to read that you enjoyed your stay with us and thank you for your kind words of recognition regarding our Team members and service.
We also appreciate your remark regarding our renovations, they will be taken into great consideration so that we can improve.
We will continue to work with true dedication so we can earn your preference and loyalty. Looking forward to welcome you back for another memorable stay.