Beoordeeld op 17 juni 2019 via mobiele applicatie

Geweldige plek om een vakantie te vieren! Grote en mooie huizen met alles erop en eraan. Service is uitermate goed voor elkaar in dit park! Oké het park ligt niet heel centraal gelegen dus een huurauto is vereist maar verder een dikke 10!

Datum van verblijf: juni 2019
Vale_da_Lapa, Gerente van Agua Hotels Vale da Lapa Deluxe Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2019

Thank you so much for your review.

We are extremely glad to learn that you have fully enjoyed your recent holiday at our resort and we would like to thank for you for your kind comments on the Resort facilities.

Your comments are a great value to us and keep us motivated to continue our level of service.

We are thankful for your recommendation and we look forward to welcoming you again very soon.

Hotel Manager

Beoordeeld op 7 oktober 2018

We werden vriendelijk ontvangen op het rustige vakantiedomein met mooie huisjes verspreid in prachtig aangelegde tuin. De 2 persoonsbungalow bestaat uit 2 verdiepingen. Beneden een grote living met eettafel en zitgedeelte met 2 persoonszetels ,tv, een grote keuken met vaatwas,oven,wasmachine. Apart toilet met wastafel,terras met tuinmeubilair. Boven heb je een 2 p slaapkamer met grote dressingruimte , een badkamer met bad, wastafel en inloopdouche. Balkon met stoelen. Heel netjes onderhouden, alles aanwezig. Poetspersoneel vriendelijk, schoonmaak gebeurt dagelijks. Zwembad proper en voldoende ligbedden aanwezig. Ook aangename wellness met overdekt zwembad en jaccuzzi.Het ontbijt was uitgebreid en lekker ( cava, vers fruitsap , broodsoorten en allerlei beleg, eitjes worden a -la -minute bereid). Winkeltje duur en weinig keuze. In de buurt weinig aanwezig , dus auto aanbevolen. En zeker niet te vergeten : voor verjaardag ter plekke stond er een lekkere chocoladecake en een fles cava in de koelkast!! We genoten hier en komen zeker terug !

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

We hadden een zeer complete familie suite met z'n tweeën. Beneden een groot woongedeelte met terras en zeer complete keuken met koel-vrieskast, oven, magnetron, vaatwasser en wasmachine.
Boven een grote slaapkamer met balkon en met inloopkast, badkamer met douche en bad. De tweede slaapkamer ook met eigen badkamer was afgesloten (bij meer personen te gebruiken)
Het restaurant biedt een lekker ontbijtbuffet en 's avond het voor-en nagerecht in buffetvorm. Het hoofdgerecht van de kaart.
Het is een mooie rustige omgeving waar je wel een auto nodig hebt.

Datum van verblijf: mei 2018
AGUAHOTELSVDL, Gestor de Relações com o Cliente van Agua Hotels Vale da Lapa Deluxe Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2018

Thank you so much for your review.

We are glad to learn that you have fully enjoyed your recent holiday at our resort and we would like to thank for you for your kind comments on the Resort facilities.

Your comments are a great value to us and will keep us motivated to continue our level of service.

Beoordeeld op 7 november 2017

Zeer schoon. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Luxe en mooi huis. Veel rust. Heerlijk buiten- en binnen zwembad. Het bed was erg hard, maar dat werd opgelost door een zacht topmatras. Kortom: prima!

Kamertip: Wij hadden met z'n tweeën een 'family suite' en dat was heerlijk! Zelfs een 'inloopkast' voor kleding en schoenen.
Datum van verblijf: oktober 2017
AGUAHOTELS2015, Gestor de Relações com o Cliente van Agua Hotels Vale da Lapa Deluxe Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2017

Dear Guest,

Thank you very much for taking the time to leave your comments on TripAdvisor. Your excellent review mentioning the Resort facilities and the helpfulness of our staff is greatly appreciated.

We hope to welcome you back at Vale da Lapa again soon. On behalf of all work team, a sincere thank you.

Beoordeeld op 6 oktober 2017 via mobiele applicatie

Mooie ruime appartementen met alle faciliteiten die je nodig hebt. Er is echter veel achterstallig onderhoud. Vochtvlekken op de muren, afbrokkelend stucwerk, vlekken in de tapijten en schimmels op de badkamer. Jammer, want de ligging en de omgeving zijn prachtig! Je hebt wel een auto nodig.

Datum van verblijf: oktober 2017
AGUAHOTELS2015, Gestor de Relações com o Cliente van Agua Hotels Vale da Lapa Deluxe Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2017

Thank you so much for your review.

We are glad to learn that you have enjoyed your recent holiday at our resort.
We would like to thank for you for your kind an honest comments on the Resort facilities, and we can assure you that our management is already aware of the maintenance issues that you describe and mesures are already being taken.

Your comments are a great value to us and will keep us motivated to continue and improve our level of service.

Kind regards,