“Goedkoop lekker eten”

Keukens: Portugees
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Ik wilde kip piri pirit eten en kwam uit op dit restaurant. Het zit in een zijstraat ietwat verscholen. Als voorgerecht hadden we calamares en avocado met garnalen. In dat laatste gerecht moesten we de garnalen zoeken in een zee van mayonaise. Dat was jammer.
De calamares daarentegen was vers en smaakte goed, net als de kip piri. Al had die wel pittiger gemogen.

Al met al goed gegeten voor een goede prijs.

Datum van bezoek: september 2019

8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartstikke leuk familie restaurantje, rustig vriendelijk gezin die alle service tot in de puntjes verzorgd! Goede gerechten voor n zeer lage prijs. Wie hier iets over te klagen heeft kan beter thuis eten;)
Topper, wij komen terug!

Datum van bezoek: september 2018
2 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is vlak bij het belangrijkste strand van Carvoeiro gelegen. Van de kaart zochten we wat traditionele gerechten uit, bacalhau en geroosterde tonijn met garnalen en vissoep als voorgerecht.
Helaas veel teleurstellingen: de tonijn was droog en veel te zout. Het traditioneel stokvis gerecht smakeloos en de garnalen klein en weinig. Na de vele goede ervaringen met Trip Advisor nu eens een minder goede ervaring. Wellicht een ongelukkig toeval. Wij gaan morgen weer ergens anders heen.

Datum van bezoek: juli 2018
26 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval terecht gekomen voor een heerlijke lunch. Geweldige gegrilde sardientjes, de olijven, het brood en een goed glas rosé.
Dus nog een keer terug voor meer gegrilde vis. Geweldig! En mijn zoon is helemaal dol op de pasta met gamba’s.
Wat ons betreft is dit echt Portugese Restaurant een aanrader

Datum van bezoek: februari 2018
17 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Familierestaurant net buiten de drukte van het centrum. Voor een uitstekende en betaalbare lunch. Met zorg bereid ...

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die A Fonte bekeken, bekeken ook

Carvoeiro, Faro District

In A Fonte geweest? Deel je ervaringen!