Beoordeeld op 10 juli 2019 via mobiele applicatie

Hier klopt zowat alles !
Ligging, check-in, comfort, luxe, service, kwaliteit, topkeuken, lekker eten, wellness, 7 zwembaden, attent management, dagelijkse top housekeeping, privacy
Niet twijfelen, gewoon doen !

Datum van verblijf: juli 2019
PatriciaRCorreia, Diretor-Geral van Monte Santo Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2019

Beste Lo70de,
Dankbaar voor uw vriendelijke opmerking, we hopen u snel te zien in de nabije toekomst!
Patrícia Correia
Algemeen directeur

Beoordeeld op 7 oktober 2018 via mobiele applicatie

Rustig gelegen resort (auto nodig of taxi) met prachtige en verspreid over het complex gelegen appartementen. Goed ingericht, heerlijke bedden, goede keuken. Jammer dat er geen "startpakketje" ligt met vaatwastabletten en theedoek. Als je de vaat vuil laat staan, zet de schoonmaak deze aan.
Enige minpunt is het personeel. Of het is ongeïnteresseerd, of wil wel maar kan niet. Weinig klantgericht en meedenkend.
Het zwembad maakt daarentegen veel goed :-) !

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 4 oktober 2018

We hadden een 2 kamer suite geboekt, maar bij aankomst kregen we een gratis upgrade naar een Townhouse (3 slaapkamers). Het huisje had 3 grote slaapkamers met 3 ruime badkamers en een grote woonkamer met prima uitgeruste keuken.

Hoewel het een 'stukje' lopen was naar het centrale zwembad, speeltuintje en restaurant was dit prima te doen.

De eerste ochtend hebben we ontbeten in het restaurant, maar dat hebben we bij een keer gehouden.

Onze kinderen (3 & 4) hebben een geweldige tijd gehad, wat mede ook kwam door Patricia, de meeste vriendelijke en leuke begeleider van de kids club.
Het enige nadeel is dat je een dag van te voren moest aangeven of je kinderen gebruik wilde maken van de kids club, anders werd zij al weer ergens anders in het hotel ingezet.

De zwembaden waren heerlijk en het binnenbad was een lekker alternatief wanneer de wind toch wat fris werd. De jacuzzi's waren beide buiten gebruik wat jammer was.
Het was geen weer voor sauna's en stoombaden, maar ze zagen er wel prima uit.

Toch zijn er ook wel wat kleine puntjes voor verbetering.
Hier en daar zijn er wat plekke van verval, gebruik van duct-tape of wat slijtage en roest plekken.
Bij het zwembad konden we een lekkere salade bestellen, maar we mochten er geen bestek bij, omdat we bij het zwembad zaten...
De cocktails waren vriendelijk geprijst en lekker, maar de hoeveelheid in je glas wisselde soms enorm.
Er is niet echt een lekkere lunchkaart aanwezig.
De openingstijden van zowel de pool-bar (tot 18:00) en fitness ruimte (tot 20.00) zijn waardeloos. Zeker met kleine kinderen is het lekker om 's avonds nog even wat te kunnen sporten.
De huisjes zijn ook niet helemaal meer compleet. Zo hadden we wel opzetstukken voor en föhn, maar was de föhn zelf nergens te bekken.

Verder zou ik het op prijs stellen dat er iets duurzamer werd gewerkt. We kregen elke dag compleet nieuwe handdoeken pakket ook al had je ze niet gebruikt. Heel luxe, maar niet echt meer van deze tijd.

Al met al wel een top vakantie gehad en zullen er zeker nog eens terug willen komen.

Kamertip: Met kleine kinderen is het fijn wat dichter bij de centrale voorzieningen te zitten. Townhuisjes tot nr. 100.
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 6 september 2018 via mobiele applicatie

Een mooi resort voor wie niet in de drukte wil zitten. Het is wat afgelegen van het centrum dus eigen vervoer is aan te raden. Wij hadden het ontbijt erbij en een huurauto zodat er savonds steeds buiten de deur gegeten kon worden. Maar diverse goede eetgelegenheden zijn op loopafstand.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

7 jaar hier geweest. Laatste keer! Reden: Mooi rustig park, ligging is goed. Kamers ruim en worden dagelijks gereinigd.
Echter.. keuken is waardeloos!! "bar" stelt niks voor. Geen gezelligheid van t personeel. Omgeving zwembad is vuil en word niet dagelijks gereinigd. Er wordt handdoekje leggen getolereerd (zeer ergerlijk en goedkoop!) Park verloederd. Verf bladderd af en lades en wcbril in ons huis waren kapot. Er zijn heel veel(voornamelijk engelse gezinnen) met kleine kinderen. Voor volwassenen is er niks. Zorg dat er voldoende handdoeken bij t zwembad zijn en verzorg de wc's bij t zwembad! Voor n 5 sterren resort met deze prijzen moet dit echt beter!

Datum van verblijf: juli 2018