Beoordeeld op 4 oktober 2018

We hadden een 2 kamer suite geboekt, maar bij aankomst kregen we een gratis upgrade naar een Townhouse (3 slaapkamers). Het huisje had 3 grote slaapkamers met 3 ruime badkamers en een grote woonkamer met prima uitgeruste keuken.

Hoewel het een 'stukje' lopen was naar het centrale zwembad, speeltuintje en restaurant was dit prima te doen.

De eerste ochtend hebben we ontbeten in het restaurant, maar dat hebben we bij een keer gehouden.

Onze kinderen (3 & 4) hebben een geweldige tijd gehad, wat mede ook kwam door Patricia, de meeste vriendelijke en leuke begeleider van de kids club.
Het enige nadeel is dat je een dag van te voren moest aangeven of je kinderen gebruik wilde maken van de kids club, anders werd zij al weer ergens anders in het hotel ingezet.

De zwembaden waren heerlijk en het binnenbad was een lekker alternatief wanneer de wind toch wat fris werd. De jacuzzi's waren beide buiten gebruik wat jammer was.
Het was geen weer voor sauna's en stoombaden, maar ze zagen er wel prima uit.

Toch zijn er ook wel wat kleine puntjes voor verbetering.
Hier en daar zijn er wat plekke van verval, gebruik van duct-tape of wat slijtage en roest plekken.
Bij het zwembad konden we een lekkere salade bestellen, maar we mochten er geen bestek bij, omdat we bij het zwembad zaten...
De cocktails waren vriendelijk geprijst en lekker, maar de hoeveelheid in je glas wisselde soms enorm.
Er is niet echt een lekkere lunchkaart aanwezig.
De openingstijden van zowel de pool-bar (tot 18:00) en fitness ruimte (tot 20.00) zijn waardeloos. Zeker met kleine kinderen is het lekker om 's avonds nog even wat te kunnen sporten.
De huisjes zijn ook niet helemaal meer compleet. Zo hadden we wel opzetstukken voor en föhn, maar was de föhn zelf nergens te bekken.

Verder zou ik het op prijs stellen dat er iets duurzamer werd gewerkt. We kregen elke dag compleet nieuwe handdoeken pakket ook al had je ze niet gebruikt. Heel luxe, maar niet echt meer van deze tijd.

Al met al wel een top vakantie gehad en zullen er zeker nog eens terug willen komen.

Kamertip: Met kleine kinderen is het fijn wat dichter bij de centrale voorzieningen te zitten. Townhuisjes tot nr. 100.
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 6 september 2018 via mobiele applicatie

Een mooi resort voor wie niet in de drukte wil zitten. Het is wat afgelegen van het centrum dus eigen vervoer is aan te raden. Wij hadden het ontbijt erbij en een huurauto zodat er savonds steeds buiten de deur gegeten kon worden. Maar diverse goede eetgelegenheden zijn op loopafstand.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

7 jaar hier geweest. Laatste keer! Reden: Mooi rustig park, ligging is goed. Kamers ruim en worden dagelijks gereinigd.
Echter.. keuken is waardeloos!! "bar" stelt niks voor. Geen gezelligheid van t personeel. Omgeving zwembad is vuil en word niet dagelijks gereinigd. Er wordt handdoekje leggen getolereerd (zeer ergerlijk en goedkoop!) Park verloederd. Verf bladderd af en lades en wcbril in ons huis waren kapot. Er zijn heel veel(voornamelijk engelse gezinnen) met kleine kinderen. Voor volwassenen is er niks. Zorg dat er voldoende handdoeken bij t zwembad zijn en verzorg de wc's bij t zwembad! Voor n 5 sterren resort met deze prijzen moet dit echt beter!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 10 juli 2018 via mobiele applicatie

Absoluut prima resort en mooie villa’s met vriendelijke schoonmaaksters die echt hun best doen. Management is echter niet op de taken toegerust. Op de eerste dag alles vooruit betalen is ook behoorlijk ongepast en de creditcard gegevens achterlaten om ijsjes te bestellen aan het zwembad ipv op de kamer chargen slaat echt nergens op. Kan kwa klantvriendelijkheid nog wel wat nieuwe inzichten gebruiken.

Datum van verblijf: juli 2018
PatriciaRCorreia, Diretor-Geral van Monte Santo Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2018

Dear Guest,

Thank you very much for your review and for taking the time to send us your comments. They will be analysed in order to improve on the quality of service.
Best regards,

Patrícia Correia

Beoordeeld op 8 september 2017 via mobiele applicatie

Prachtig vakantie resort en zijn 5 sterren zeker waardig. Mooie appartementen die goed worden schoongehouden, uiterst vriendelijk personeel en uitstekende keuken. Wat ons betreft een aanrader, klein nadeel is dat het strand 20 minuten lopen is. Maar verder alles top hier.

Datum van verblijf: september 2017
Hospitality M, Gestor de Relações com o Cliente van Monte Santo Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2017

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw reactie, na uw verblijf in Monte Santo Resort.
Het is met veel plezier dat we uw tevredenheid verifiëren met alle diensten van Monte Santo.
We hopen u snel weer te zien.
 Monte Santo Resort
TP